1

Onderwerp: {Kan dit} een "mislukt" bedankje :S

Nou ik dacht ik maak een super leuke taart mijn 3e als een bedankje. Ik heb namelijk zondag doopfeest van mijn zoon gehad en alles was zo goed dat ik het hotel hiermee wou bedanken,
Niet dat ik altijd super goed bekleed maar dit keer was het helemaal fout er zitten veel scheuren hier en daar....
Maar goed ik hoop op eerlijke reacties als het kan neem ik het morgen wel mee en anders niet ...

Groetjes
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L6NWLLNS.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GJCGVCDQ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JH3T78Y8.jpg

Groetjes Tina

2

Re: {Kan dit} een "mislukt" bedankje :S

Op de foto kun je niet echt iets zien van scheuren....
Ik vind hem persoonlijk iets te druk, maar je kunt deze toch echt wel weggeven als bedankje.
(En als ie lekker is, dan zijn ze de scheuren zo vergeten als het ze al opvalt, het gaat ook om het gebaar!!!)

3

Voor nu kan het toch prima zo? Voor een volgende keer zou ik misschien de strik aan de binnenkant ook voorzien van een kleurtje en misschien de letters kleuren voordat ze op de taart geplakt worden.
Hij is inderdaad een beetje aan de drukke kant, maar dat lijkt me een kwestie van persoonlijke smaak

knuffies Karin

4

Ja hoor, als bedankje is hier helemaal niks op aan te merken, daar zijn ze vast heel blij mee!

Ik heb wel een tip voor het dusten, dat ziet er wat rommelig uit... Heb je ze vaak moeten verplaatsen voor ze op de goed plek lagen? Of pas op de taart gedust misschien? Als het met opzet was moet ik zeggen dat ik het mooier vind om ze van te voren helemaal te dusten, daarna voorzichtig in 1 keer op hun plek te leggen.

Van scheuren ed. zie ik op de foto ook niet veel, of ze moeten onder alle blometjes zitten ;)

Gewoon gaan brengen, als ze dat niet waarderen weet ik het ook niet meer! :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Gewoon meenemen! Ik vind hem hartstikke leuk, en de lacebloemen zijn super!

Groetjes,
Josien

6

Ik zou hem gewoon meenemen! Hou wel van dat drukke ;)
Ik zou alleen de strik aan de zijkant erafhalen, die vind ik er niet zo bij passen (te donker qua kleur en erg 'onrustig' )

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

7

ik vind em ook erg leuk,
kan geen scheuren zien idd.
En ook ik zou persoonlijk de strik aan dezijkant weglaten. Die vind ik er niet zo mooi bij passen.

Pluk de dag !!!

8

die kan toch makkelijk als bedankje?!
jammer van die vlekken bij de letters

9

vraagje...wie weet hoe ik die leuke emblemen kan maken zoals op deze taart, met zo'n leuk geschulpt randje?
Zie ze op meerdere taarten maar weet niet of er een uitsteker voor is?

10

sandra m schreef:

vraagje...wie weet hoe ik die leuke emblemen kan maken zoals op deze taart, met zo'n leuk geschulpt randje?
Zie ze op meerdere taarten maar weet niet of er een uitsteker voor is?

Ik kijk even mee, vind ze ook erg leuk.

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

11

Ik zou ook die strik aan de zijkant weglaten, dat maakt hem net iets te druk naar mijn smaak. En het is een leer voor een volgende keer om de letters te dusten voordat je ze erop legt. Maar verder is hij toch hartstikke leuk!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

12

Bedankt voor jullie reacties, ik heb idd strik weggehaald..  en taart is wat drukker geworden ,
heb het inmiddels weggegeven en zij vond hem prachtig ;0
en ja die letters enzo was een beetje drama nog niet droog enzo dus dacht een beetje eromheen dan maar om die vlekken te bewerken :S...
voor het volgende keer echt beter op tijden dingetjes afmaken..
Die emblemen indd uitsteker voor..
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=68

Groetjes Tina