1

Onderwerp: Zelf fondant gemaakt

Hallo allemaal.

(Misschien zit ik niet in het goede topic, en is de vraag al eerder gesteld, maar dit is de eerste keer dat ik post )

Het gaat ervan komen nu haha, ik ben begonnen met mijn 1e taart.
De biscuit zit in de oven en de fondant staat in de koelkast.
Zo de botercr

Een verslaving begint vaak bij de 1e keer, was ik maar nooit begonnen met.............................bakken

2

Re: Zelf fondant gemaakt

Hoi,

Ik heb ook vaker fondant gemaakt met marshmallows...Je hoeft dit niet in de koelkast te bewaren!
Je kunt er inderdaad cacao door heen doen voor een bruine kleur en er dan bloemen uitsteken, gaat prima!

Succes verder!

3

Dank je wel :-).
Ik zal zo snel mogelijk een foto posten als hij af is.

Een verslaving begint vaak bij de 1e keer, was ik maar nooit begonnen met.............................bakken

4

Ik heb 1 keer zelf 'gewone' fondant gemaakt, en daarna noooooit meer, omdat ik het wel erg veel werk vond, en dus voor kant en klaar ging :+
Marshmallowfondant heb ik wel vaak gemaakt, gaat prima en is erg lekker, maar sinds ik Bakels fondant ontdekt heb maak ik ook dat nooit meer, omdat ik dat ook erg lekker vind en ik dus helemaal voor lui ga :o ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Omdat ik het leuk vind om al mijn suikerwerk zelf te maken, heb ik vorige week voor het eerst fondant gemaakt. Ik maakte al mijn Mexican Paste en de Marshmallowfondant, maar de originele fondant had ik nog niet gedaan.

Hij is niet helemaal naar mijn zin, maar de volgende wordt zeker beter...(denk ik ;) )
Ik vind het gewoon heel leuk om alles zelf te maken....:Y

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."