Onderwerp: bruidsjurk bij Wendy
heb het weer voor elkaar, de bruidsjurk, Ik persoonlijk vind dat Wendy het beste bij mij naar boven haalt. ben er zo ontzettend trots op, heb weer ontzettend veel geleerd en kan weer vooruit.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidsjurk bij Wendy
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
heb het weer voor elkaar, de bruidsjurk, Ik persoonlijk vind dat Wendy het beste bij mij naar boven haalt. ben er zo ontzettend trots op, heb weer ontzettend veel geleerd en kan weer vooruit.

Volgens mij is het niet helemaal goed gegaan met je linkje plaatsen. Ik zie nl geen taart maar cupcake-doosjes...:S
Jippie nu wel, poeh maar ik krijg die cupcakes niet uit mijn plakoptie, maar ben nu dubbel trots ook omdat ze erop staan hahah
groetjes Birgit
Wendy mijn dank is groot, tot de volgende keer
Wow....mooi zeg.
super mooi!!!
WAUW, die is echt mooi
Geweldig!!
hij is heel mooi birgit! super bedankt voor de lift en tot de volgende keer (bij mandy) groetjes, no
wauw heel mooi zeg!!!
Wauw Birigt, daar mag je echt trots op zijn!!
Prachtig..:thumb:
Een hele mooie jurk!!!!
dank je wel voor jullie complimentjes, geniet er elke dag van, hij staat onder mijn bruidsboeket op de schouw, nu ga ik er nog een maken voor boven op een bruidstaart met standaard, de bruidegom heeft dat gevraagd, gelukkig heb ik hem zover dat het een dummy mag worden, zodat de bruid het dan ook kan bewaren, mocht ze dat niet willen kan hij altijd nog weggegeven worden.
mooi klusje bij het fr
Heel erg mooi!
Aha hier staat die dan te pronken en ik maar kijken in de stapel en bruidsparade.....hij is echt mooi h
Mooi Hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » bruidsjurk bij Wendy