Re: 2 (heel) verschillende bruidstaarten
Ze zijn alle 2 weer prachtig en inderdaad heel verschillend!
Mooi hoor!!!
gr. Nicolette
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2 (heel) verschillende bruidstaarten
Ze zijn alle 2 weer prachtig en inderdaad heel verschillend!
Mooi hoor!!!
gr. Nicolette
Ik kan gewoon niet kiezen welke ik mooier vind! Maar gelukkig hoef ik dat ook niet . Ze zijn beiden echt helemaal geweldig!
Wauw wat zijn ze weer prachtig gemaakt. Zo superstrak. En dat schilderwerk op de delfstblauwe taart, knap!!!! Daar moet je wel een hele vaste hand voor hebben lijkt me.
Super mooi! En dat schilderwerk is fantastisch!
Heel erg mooi ! Maar wel een verschil een witte taart met blauwe tulpjes of de gekleurde taart, of ben ik nu weer zo'n doos en geldt dat voor de bovenste taart ?
Wat een kunstwerken zeg , heel erg mooi !!!
echt geweldig Mascha..ongelloofelijk mooi gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!
Mooie taarten Mascha! De Delfts Blauw vind ik de leukste, weer eens wat anders!
H
Heel erg mooi ! Maar wel een verschil een witte taart met blauwe tulpjes of de gekleurde taart, of ben ik nu weer zo'n doos en geldt dat voor de bovenste taart ?
Ja, inderdaad een heel verschil! Volgens mij wilde hij een beetje rustig, en omdat het niet echt (mooi) kon wat zij wilden, had ze het aan hem laten lezen en kreeg ik een blij berichtje dat ze toch mocht kiezen voor een gekleurde en spetterende taart. Toen werd het inderdaad h
H
Mijn website: Presentaart
Jeetje meis, wat heb jij het ook druk met de bruidstaarten en welke je ook plaatst, ze zijn stuk voor stuk leuk!!!
Maarre vind je het zelf niet moeilijk als je met initialen moet werken dat je soms van die rare combinaties krijgt. Ik zou zelf eerder gekozen hebben voor UA ipv AU. Ik had pas geleden nl gekozen voor PS ipv SP, dan heb ik nog liever de volledige namen!
Ik kijk altijd even naar jouw creaties Mascha en ook deze keer zijn ze weer geweldig!!
Ik zou zelf eerder gekozen hebben voor UA ipv AU. Ik had pas geleden nl gekozen voor PS ipv SP, dan heb ik nog liever de volledige namen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet eens gezien had, tot Mariska er iets over zei, en nu is het dus echt een doorn in het oog, en kan ik eigenlijk niets anders meer zien
Maar ik heb gewoon de volgorde aangehouden het kaartje, dat doe ik meestal, en het lijkt ook weer niet een woord vind ik, het is niet echt AU maar meer A U
Ik had wel een keer een stel dat S.M. als voorletters had, en zowel SM als MS is niet echt zo leuk, dus daarom is het toen S&M geworden... (in overleg)
De eerste helemaal supergaaf Mascha, en nummer twee is ook heel mooi gemaakt, maar minder mijn smaak.
beide erg mooi
Ik vind ze allebei super!
Ow die Delfts blauwe vind ik mooi!!! Die andere natuurlijk ook, maar die blauwe is zeker mijn favoriet!!
Lfs,
Chantie
Nou meis, ben er stil van van deze twee nieuwe taarten..... Vind ze echt FANTASTISCH!! Allebei zo verschillend maar heel erg mooi!
De eerste vind ik echt geweldig leuk en zo ontzettend mooi gemaakt, niet te geloven dat je dat allemaal zo netjes geschilderd hebt zeg!!
En de tweede, helemaal mijn kleurtjes (hihi maar dat had ik er bij Julio nooooit doorgekregen hoor :-D) en een superontwerp!!
Neem mijn (zonne ) hoedje voor je af Masch!!
Wow wat zijn ze weer prachtig!!
Mooi zeg!
Heel gaaf alletwee!!! En mooi geschilderd zeg.
Nieuwe carriere als schilder?? Beide erg mooi!!
Oh die eerste...zucht, denk dat ik m'n vent maar ten huwelijk ga vragen
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2 (heel) verschillende bruidstaarten