Re: 2 (heel) verschillende bruidstaarten

Ze zijn alle 2 weer prachtig en inderdaad heel verschillend!

Mooi hoor!!!

gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

27

Ik kan gewoon niet kiezen welke ik mooier vind! Maar gelukkig hoef ik dat ook niet :D. Ze zijn beiden echt helemaal geweldig! :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

28

Wauw wat zijn  ze weer prachtig gemaakt. Zo superstrak. En dat schilderwerk op de delfstblauwe taart, knap!!!! Daar moet je wel een hele vaste hand voor hebben lijkt me.

Groetjes, Sylvia

29

Super mooi! En dat schilderwerk is fantastisch!

Groetjes Sas

30

Heel erg mooi ! Maar wel een verschil een witte taart met blauwe tulpjes of de gekleurde taart, of ben ik nu weer zo'n doos en geldt dat voor de bovenste taart ? :S

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

31

Wat een kunstwerken zeg , heel erg mooi !!!

Groetjes, Conny

32

echt geweldig Mascha..ongelloofelijk mooi gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

33

Mooie taarten Mascha! De Delfts Blauw vind ik de leukste, weer eens wat anders!

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

34

H

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

35 Laatst bewerkt door mascha (27-09-2009 22:41)

wietske schreef:

Heel erg mooi ! Maar wel een verschil een witte taart met blauwe tulpjes of de gekleurde taart, of ben ik nu weer zo'n doos en geldt dat voor de bovenste taart ? :S

Ja, inderdaad een heel verschil! Volgens mij wilde hij een beetje rustig, en omdat het niet echt (mooi) kon wat zij wilden, had ze het aan hem laten lezen en kreeg ik een blij berichtje dat ze toch mocht kiezen voor een gekleurde en spetterende taart. Toen werd het inderdaad h

Mijn website: Presentaart

36

makatralsy schreef:

H

37

Prachtige taarten!!

Groetjes Ilse

38

Jeetje meis, wat heb jij het ook druk met de bruidstaarten en welke je ook plaatst, ze zijn stuk voor stuk leuk!!!

Maarre vind je het zelf niet moeilijk als je met initialen moet werken dat je soms van die rare combinaties krijgt. Ik zou zelf eerder gekozen hebben voor UA ipv AU. Ik had pas geleden nl gekozen voor PS ipv SP, dan heb ik nog liever de volledige namen!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

39

Ik kijk altijd even naar jouw creaties Mascha en ook deze keer zijn ze weer geweldig!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

40

Bien schreef:

Ik zou zelf eerder gekozen hebben voor UA ipv AU. Ik had pas geleden nl gekozen voor PS ipv SP, dan heb ik nog liever de volledige namen!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet eens gezien had, tot Mariska er iets over zei, en nu is het dus echt een doorn in het oog, en kan ik eigenlijk niets anders meer zien :S

Maar ik heb gewoon de volgorde aangehouden het kaartje, dat doe ik meestal, en het lijkt ook weer niet een woord vind ik, het is niet echt AU maar meer A  U ;)
Ik had wel een keer een stel dat S.M. als voorletters had, en zowel SM als MS is niet echt zo leuk, dus daarom is het toen S&M geworden... (in overleg)

De eerste helemaal supergaaf Mascha, en nummer twee is ook heel mooi gemaakt, maar minder mijn smaak.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

42

beide erg mooi

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

43

Ik vind ze allebei super!

Groetjes,
Josien

44

Ow die Delfts blauwe vind ik mooi!!! Die andere natuurlijk ook, maar die blauwe is zeker mijn favoriet!!

Lfs,
Chantie

Kom je ook op de eerst volgende Hippetaartenclub??? Kijk voor meer info op www.hippetaarten.nl

45

Nou meis, ben er stil van van deze twee nieuwe taarten..... Vind ze echt FANTASTISCH!! Allebei zo verschillend maar heel erg mooi!
De eerste vind ik echt geweldig leuk en zo ontzettend mooi gemaakt, niet te geloven dat je dat allemaal zo netjes geschilderd hebt zeg!!
En de tweede, helemaal mijn kleurtjes (hihi maar dat had ik er bij Julio nooooit doorgekregen hoor ;) :-D) en een superontwerp!!
Neem mijn (zonne ;) ) hoedje voor je af Masch!! :Y

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

46

Wow wat zijn ze weer prachtig!!

47

Mooi zeg!

48 Laatst bewerkt door Arianne (28-09-2009 11:13)

Heel gaaf alletwee!!! En mooi geschilderd zeg.

49

Nieuwe carriere als schilder?? Beide erg mooi!!

groeten Annemieke
Cake It

50

Oh die eerste...zucht, denk dat ik m'n vent maar ten huwelijk ga vragen ;-)

Berichten [ 26 tot 50 van 61 ]

Pagina's Vorige 1 2 3 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 2 (heel) verschillende bruidstaarten