Re: mijn bruidsseizoen is eindelijk klaar
jee wat een mooie en keurige taarten
Die kleurrijke is toch wel heel leuk gedaan, toch wel mijn favoriet al zijn ze allemaal prachtig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn bruidsseizoen is eindelijk klaar
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
jee wat een mooie en keurige taarten
Die kleurrijke is toch wel heel leuk gedaan, toch wel mijn favoriet al zijn ze allemaal prachtig
Wow! Wat een mooierds, hou ook niet van zo'n tint blauw maar wanneer je 'm in een andere kleur denkt is het w
nog 10 dagen!!! woehoeoeoeoeooe!!!!
Wat een geweldige mooie taarten heb je weer gemaakt hoor, echt een inspiratie weer! En misschien niet naar jou zin maar ik vind de hartenstapel supermooi
Waauw, wat zijn ze weer prachtig!!!
Ik kijk er zo naar uit om op T&T op jouw stand te staan snuffelen!
Wow! Wat een mooierds, hou ook niet van zo'n tint blauw maar wanneer je 'm in een andere kleur denkt is het w
Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!
WOW Bien, ik ben verliefd op je taarten ! Ze zijn geweldig !!!!! Zucht.......
Mooie taarten Bien, nummer 3 is mijn favoriet staat ook nog op mijn lijstje.
Prachtige taarten
Mooi!
Ik vind vooral die blauwe mooi
Wauwie!
Ze zijn alle vier een PLAATJE!! Mooi hoor!!
Wat een prachtige stapels.
Fantastische taarten, Bien, en hoe doe je dat toch zoveel in zo'n korte tijd en allemaal even mooi en netjes afgewerkt!! Neem mijn pet voor je af meid!!
Vind de eerste helemaal witte echt schitterend, heel erg mooi met alle verschillende reliefjes erin. De tweede romantische blauwe eigenlijk ook heel mooi, prachtig met de harten zo. De derde is echt mijn ding, superkleuren vind ik dat dat roze, oranje en groen samen en de laatste is echt een schatje geworden!
Je kunt heeeeel trots op jezelf zijn!!
Wat een prachtige taarten zeg!!! Ben erg benieuwd naar de foto's van je laatste!
Wat een werk allemaal, maar ze zijn geweldig.
Ik vind ze allemaal echt helemaal geweldig.
Wat een schitterende bruidstaarten.
Stuk voor stuk heel erg mooi en je kan ook zo goed zien dat er heel veel stijlen en smaken zijn van de bruidsparen,heel leuk om tezien.
Wow wat een prachtige taarten!! Vooral de roze-oranje-groene
Ze zijn heel mooi!! wauw. ik vind de wonky vooral erg goed geslaagd, prachtige kleuren.
Ohhhh, wat een prachtige taarten en idd, die kleurige is helemaal super, eigenlijk zijn ze gewoon allemaal super.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn bruidsseizoen is eindelijk klaar