Onderwerp: complimenten voor jullie

nou meiden ik vind het super super super hoe jullie de taarten zo geweldig mooi krijgen.
ik was ook begonnen en dacht,, dat doe ik wel effe!!
fout dat doe je niet effe.
vind het erg moeilijk daardoor respecteer ik jullie kunstwerken nog meer dan dat ik al deed.
dit is mijn eerste (en misschien wel laatste hihi) taart.
ga nog wel x een workshop volgen denk dat dat wel heel veel uitmaakt.

hier dus mijn ja wel Cars taart. zo je kan zien heb ik het makkelijk aan gepakt met gewoon echte cars auto's (om het maar simpel te houden voor me zelf)
was heel de zondag (er voor) bezig geweest in de keuken echt van s morgens tot savonds met hulp van man lief af en toe (hihi) hier het resultaat
http://i135.photobucket.com/albums/q135/borduurkreeftje/100_1067.jpg
zelf niet heel erg tevreden maar zoontje lief wel die straalde en kon alleen maar zeggen  o o o o o o cars taart en tja dan is je dag weer goed en ben je de zere voeten van een dagje keuken weer vergeten.

http://i135.photobucket.com/albums/q135/borduurkreeftje/100_1068.jpg

ook nog cupcakes gemaakt (wat niet super ging haha (wat ging er wel goed)
http://i135.photobucket.com/albums/q135/borduurkreeftje/100_1060.jpg ach op zo'n standaard ziet er dan wel weer leuk uit.

al met al kijk ik echt super naar jullie werk hoor meiden petje af!!!

Re: complimenten voor jullie

Hartstikke leuk hoor! En ja, een workshop maakt echt heel veel uit... Ik ga aanstaande zaterdag 10 oktober rozen maken bij Madhuri en heb 2 workshops bij Wendy gevolgd en 1 bij Trisha, allemaal heel erg de moeite waard.

Groetjes,
Josien

3

Als ik je een tip mag geven, zet de cupcakes met papiertjes in een muffinvorm, dan blijven ze mooi rond van vorm en de bakjes maar voor maximaal 3/4 vullen dan worden ze ook niet te hoog. Mijn eerste taart was vorig jaar ook een Cars taart, voorzien van een Takel ouwel en een metalen Mc Queen autootje, maar als ik kijk naar die taart van toen, dan kon het ook beter. Alleen je smelt toch als je kind tegen je zegt: mamma ik vind het heel leuk dat je zo'n mooie taart voor mij gemaakt hebt. En...... oefening baart kunst, dus gewoon elke gelegenheid aanpakken om een taart te bakken. Het is dat de eerste foto van zo dichtbij gemaakt is, op de tweede foto ziet de taart er hartstikke leuk uit!

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

je hebt helemaal gelijk betreft de cupcake's zo als je kan zien de bovenste en laag 3 zijn appelcake's en die heb ik dus wel mooi in een muffin vorm gedaan.
In vervolg ga ik ze dus ook echt eerst in die muffin vorm doen.

hier in de buurt gaat ook een mevrouw workshops geven (ben even haar naam kwijt) en sta dus ook al op om de workshop te gaan volgen lijkt me erg leuk en leerzaam om dingen mooier te krijgen.
wie weet over een jaar of 10 lach ik heel hard om de taart. en net wat jullie zeggen reactie van mijn zoontje was het mooist.

momenteel heb ik net een l*l cake gebakken die morgen moet bewerken voor mijn collega uiteraard een geintje ze heeft ooit gezegd o een chocolade l*l  wil ik wel hebben  nu wordt ze dinsdag 40 dus dacht ik laat ik er maar 1 proberen te maken.
dus ja zal proberen elk moment aan te pakken om er 1 te maken!

5

Maar het begin is dr! En daar gaat het om. En zo te zien heb je wel punten gescoord bij de kids! Daar gaat het uiteindelijk in 1e instantie om.

Maar jeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjj wat heb jij een schitterende standaard!!!! Verkopen :D ????

6

haihai

ik vind m toch leuk hoor ook al ben je er zelf niet tevreden over. T toetje van je zoon zal inderdaad wel genoeg voldoening zijn denk. Nog gefelciciteerd trouwens. Ennuh... zijn dat snoepauto's van cars op de hoeken?? Waar haal je die?? Nog nooit gezien namelijk.
groetjes en ga zo door!!