26

Re: Schaamteloos gecopieerd

Het is altijd een kunnen genot om naar je taarten te kijken, ook dit keer weer!!!!!

27

Oww die 2de ga ik ook schaamteloos kopieeren hoor!!!! Die is gaaf zeg!

Groetjes Elise

28

Wat leuk dat je weer eens taarten showt, vind ze allebei super. Eerste niet jouw ding, maar wel mooi gemaakt en de tweede, sorry is toch een Karen Original hoor!!!

Ga je trouwens of op de beurs of als je op workshop komt de Perfect Pearls verkopen, want dat is de enige opmerking die ik heb, de PP zijn zoveel mooier dan de beadcutter.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Twee prachtige taarten Karin :thumb: en leuk om eens een taart van jouw te zien met een boetsersel :Y heel geslaagd.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

30

wauw, vind ze erg mooi!

groetjes José

31

Wat een schitterende taarten!
Ik vind die parelrand zo mooi, heb je dat gedaan met http://www.deleukstetaartenshop.nl/adva … 0&y=0?
Ik heb alleen de beadcutters, maar daar krijg ik ze niet zo mooi!

32

Bien schreef:

Ga je trouwens of op de beurs of als je op workshop komt de Perfect Pearls verkopen

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind deze ook errug mooi, deze zijn iets ronder... Volgens mij heeft Karin zo'n siliconen beadmaker (maar niet de perfect pearls, maar zo'n andere siliconen) ;) En die doen het toch ook mooi vind ik :)

Mijn website: Presentaart

33

mascha schreef:
Bien schreef:

Ga je trouwens of op de beurs of als je op workshop komt de Perfect Pearls verkopen

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind deze ook errug mooi, deze zijn iets ronder... Volgens mij heeft Karin zo'n siliconen beadmaker (maar niet de perfect pearls, maar zo'n andere siliconen) ;) En die doen het toch ook mooi vind ik :)

:Y ja sorry hoor Bien ;) het is inderdaad een siliconen beadmaker (en dan echt ronde bolletjes) en ik vind hem zelf ook erg mooi. Dus Bien ik zal zekerweten zaterdag op de beurs leuke dingetjes bij je komen kopen, maar geen Perfect Pearls.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

34

2 hele mooie taarten, maar de onderste is dan geinspipikt maar wel geheel karin geworden!

35

Heel mooi alletwee.

36

Wat een leuke en lieve taart is de eerste geworden,echt heel erg leuk!!

De andere taart is ook weer grandioos!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl