Re: Hier ben ik echt super trots op!!!
Geweldig!!
Dat je dat hebt aangedurfd om je eigen bruidstaart te maken! Ik heb er grote bewondering voor, hij is echt helemaal gaaf!!
Groetjes Natasja S
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hier ben ik echt super trots op!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldig!!
Dat je dat hebt aangedurfd om je eigen bruidstaart te maken! Ik heb er grote bewondering voor, hij is echt helemaal gaaf!!
Prachtige taart voor een Prachtig bruidspaar...:thumb:
Gefeliciteerd met jullie huwelijk...
Wauw, prachtig gemaakt zeg en wat zagen jullie er zelf ook schitterend uit, nog van harte gefeliciteerd!
Heel mooi gedaan. Vind de kleuren ook erg mooi.
Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Prachtig prachtig, wat zul je trots zijn (geweest)
Wat lijkt me dat ontzettend eng om voor je eigen trouwdag de bruidstaart te maken. Maar je bent er absoluut in geslaagd. Het ziet er fantastisch uit. Jullie ook, trouwens. Van harte gefeliciteerd nog en heel veel liefde en geluk samen.
Heel mooi, Kim en wat zien jullie (prachtige jurk!!) er mooi uit!! En heerlijk dat het zo'n superdag was. Nog van harte h
Geweldige taart!!!!
Hartstikke mooi geworden! En nog van harte!
Gaaf!!!
Nog proficiat met jullie huwelijk en ga vooral door met het maken van taarten hoor!
van harte met je huwlijk en ik vind het heel kanp dat je je eigen taart maakt. Ik heb al stress als ik wat voor een ander maak.
Hij ziet er erg leuk uit.
Hallo allemaal!
Super bedankt voor jullie lieve en leuke reacties!
Het was zeker spannend om je eigen bruidstaart te maken maar het geeft dan ook wel iets extra's als je em dan zo ziet staan! Ik kan het echt iedereen aanraden!!
Groetjes Kim
Super mooie taart...en jullie zien er prachtig uit GEFELICITEERD!
Super! Mag je echt trots op zijn
geweldig dat je eigen bruidstaart hebt gemaakt
heel mooie kleurtjes en een prachtig stel! van harte gefeliciteerd!
En terecht!! En wat super leuk om je eigen bruidstaart te maken!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hier ben ik echt super trots op!!!