1

Onderwerp: Halloween

Uit verveling een Halloween taartje gemaakt :)
25 cm en gevuld met laagje 4 vruchtengelei, laagje botercreme met stukjes chocolade en een laag aardbeienbavarois.
Op mn Hyves gevraagd wie er een taartje wou en binnen een uur was hij opgehaald in ruil voor een bloemetje :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JTNZE7ML-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-J6KMTPQT-D.jpg

2

Re: Halloween

geweldig he!!!! leuk hoor, ik verloot vaak via hyves ook taartjes. erg geinig!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Keileuk....:thumb:

4

wat grappig en goed voor de lijn!!

Groetjes Youkie
bak, eet, leef en geniet!

5

:thumb:

Life is uncertain... do the wud first! ;)

Hey das een leuk idee, mooi gemaakt ook!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

7

das een goede oplossing!! En wat een geweldig leuke taart

8

erg lollig...enne...voor de dames die via Hyves verloten of weggeven, hoe doe je dat dan?? je geeft aan dat je m weggeeft aan de eerste die m komt halen??
ik neem aan dat dan iemand van je vrienden is? Of is je hyves voor iedereen toegankelijk?

9

kwebbeltje schreef:

geweldig he!!!! leuk hoor, ik verloot vaak via hyves ook taartjes. erg geinig!!!

Zeker als je gewoon een taart wil maken om lekker bezig te zijn en te oefenen. Ik wil wat handiger worden in het puzzelen dus vaak doen!

10

chokoala schreef:

erg lollig...enne...voor de dames die via Hyves verloten of weggeven, hoe doe je dat dan?? je geeft aan dat je m weggeeft aan de eerste die m komt halen??
ik neem aan dat dan iemand van je vrienden is? Of is je hyves voor iedereen toegankelijk?

Ja ik zet in mn wie/wat/waar en dat ze de taart vandaag of morgen kunnen ophalen (wil ze wel een verse taart geven he) en de eerste die reageerd mag m komen ophalen.
Meestal zijn het wel bekenden die reageren maar soms zijn het dan ook bekenden die m voor een ander willen en die geven dan een krabbel of zo :)
Wat ze er dan mee doen vind ik niet zo belangrijk eigenlijk.

11

Deze heks heeft al helemaal trek in haar eigen, zelfgemaakte kikkerkwallendrabsoep, zo te zien. Wat is ze (de taart

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

12

Heel leuk! Misschien moet ik jullie maar eens toevoegen aan Hyves, hihi ;)

13

Erg leuk!! Wat een heerlijke heks!

Groetjes Ilse

wouw wat een mooie taart!!
had zeer zeker ook heel snel op gehaald hihi (als ik het had geweten)

15

IK vind het wel een grappig idee...dat verloten via de Hyves....
Wie weet ga ik dat ook wel es proberen....heel veel vrienden en bekenden weten wel dat k af en toe taart maak, maar ze schromen toch nog vaak om m te vragen bij me.

Heel erg leuk Petra!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

17

Wat een leukerd!

18

Wat een plaaaatje! Echt heel mooi gepuzzeld!

19

wat een leuk taartje!
En wat een goed idee om hem te ruilen tegen bloemen, ga ik ook doen:-D

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

20

Heeeel leuk taartje. Mooie kleuren ook zeg. En wat een geweldig idee om dat via hyves te doen. Superidee. Kan ik nog meer taartjes maken hihi.

21

Heel erg leuk!!!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

22

leuke taart!

23

Superleuk taartje en een supergoed idee om zo meer ervaring op te kunnen doen, ikke ook doen dus :).

"Life begins where your comfortzone ends."

24

Sjakkie schreef:

Superleuk taartje en een supergoed idee om zo meer ervaring op te kunnen doen, ikke ook doen dus :).

Ik heb ook wel eens iets gepuzzeld en dan stamp ik het zo in elkaar hoor! Maar wat ik de laatste tijd dus wel doe is wat restjes die ik anders weg zou gooien bewaren en daar freubel ik dan een puzzeltje mee in elkaar. Om een beetje handigheid te krijgen zeg maar.

25

Helemaal leuk!