Re: BUMBA!!!! Hoe vinden jullie mijn versie??
Hij is echt super, echt alles erop en eraan TOP
Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » BUMBA!!!! Hoe vinden jullie mijn versie??
Hij is echt super, echt alles erop en eraan TOP
Groetjes Cindy
mooi gemaak
Heel erg gaaf gedaan! Erg leuk.
Cooollll
Harstikke leuk, dat is het werk wel waard!
Dat er zoveel uren werk in zitten ... dat kun je wel zien. Hij is echt hartstikke gaaf geworden!
Heeeeeeeel gaaf! Ik zeg: how to!
wat een prachtige mooie en strakke taart
Super!!!!!
ik vind hem erg mooi en op je man mag je ook trots zijn.
En nog gefeliciteerd met je zoontje
Zoooo die is mooi !
Wooow, wat een mooie stapel!
Applaus voor het circus en applaus voor jezelf, want je stapel en je meptaartje zijn echt super!
Wauw wat een ontzettend leuke en strakke taart!! Echt geweldig!
Enne... nog gefeliciteerd!
Heel vrolijk, mooi gedaan!!!!
Nou ik vind hem geweldig. Helemaal top.
super!!! echt mooi gedaan!
Suuuuuperleuk met dat tentje bovenop!! Heel erg mooi gemaakt en een superontwerp hoor!! En nog gefeliciteerd met je kleine binkie!
Dit is wel de mooiste Bumba die ik tot nu toe gezien heb!
Die tent joh, is dat van marsepein of fondant? Hoe krijg je het voor elkaar, Geweldig.
De tent heb ik met heeeeel veel geduld gemaakt. Hihi. Eerst het onderste gedeelte op bakpapier om een glas laten drogen. Voor de bovenkant heb ik eerst van karton een dakje gemaakt en daaroverheen de fondant gelegen en ook weer laten drogen. Toen hij goed hard was heb ik de strepen en het openslaande doek idee gemaakt en natuurlijk weer goed laten drogen. Een avond voor de verjaardag heb ik het dakje er pas opgezet. Dat was heel spannend. Maar gelukkig bleef hij staan.
ten eerste nog van harte met je zoontje.
en wat een geweldig mooie taart heeft hij gekregen.
echt heeel mooi :-)
ik moet even mijn kaak weer op zijn plek duwen hoor. die was nl naarbeneden gezakt..... SCHITTEREND!!!!!!!!!!
Superleuk gedaan!!!
Deze is echt s
FAN-TAS-TISCH!!! Die kan tellen qua originaliteit!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » BUMBA!!!! Hoe vinden jullie mijn versie??