Onderwerp: BUMBA!!!! Hoe vinden jullie mijn versie??
Deze taart was voor mijn lieve zoontje die gister 2 jaar is geworden. Het wordt al een hele vent. Hij is, zoals bijna alle kinderen van deze leeftijd, gek op bumba. Dus ook ik moest dit lieve clowntje gaan boetseren. Jeetje, ik dacht dat wel even te doen maar dat "even" kon ik dus schrappen. Maar wel erg leuk om te maken. Ik ben een week geleden al begonnen met af en toe een paar uurtjes zitten en toch moest ik op het laatste moment nog haasten. Herkennen jullie dat??? Ik heb de nacht ervoor om 12 uur mijn MAN gevraagd om de letters proberen te gaan maken. Ik dacht "als hem dat lukt dan scheelt dat mij weer tijd". En ja hoor, hij kreeg het voor elkaar. Hij "als stoere visserman" die even een paar letters in elkaar knutselt. Ik ben supertrots en had dit natuurlijk nooit verwacht . Deze letters moesten dus zeker op de taart. Ik denk niet dat ik dat beter had gekund hihi. Ik ben erg blij met het resultaat en mijn zoontje vond hem ook prachtig. "Buma taat" is wat hij zei haha. Zo schattig als hij praat. Ik ben in de haast alleen vergeten een dun afwerkrandje tussen de lagen te plakken maar dat zag ik pas op de foto's. Jammer maar helaas. Verder ben ik erg tevreden met het resultaat. Misschien nog een iniminitaartje tussen de olifant en de zeehond.... maar goed, zo blijf je achteraf natuurlijk altijd nog verbeterpunten zien. Dat zullen jullie zelf ook wel herkennen denk. Ze zijn allemaal gevuld met 3 lagen. 1 dikke laag verse slagroom met stukjes perzik en peer. 1 laagje botercr