Onderwerp: Zo moet het dus N
Een taart bekleden moet zo dus N
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Zo moet het dus N
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een taart bekleden moet zo dus N
Niet??????? Oh...
ik doe het altijd zo......is dat niet goed?
wahahhahahahaha wat erg!!!!!!!!!!!!
Wat erg............. ze komt wel heel zelfverzekerd over.
Zelfs mijn dochter van 11 zegt net, dat ziet er toch niet uit...................
Whaaahaahaa ..... en het dan ook nog op youtube zetten...
Oei oei oei, al die plooien aan de zijkant en de scheurtjes aan de rand, pff.... goedbedoeld maar niet absoluut niet instructie-waardig....
Hahahaha, ik schrok er zo erg van, dat ik ongemerkt helemaal m'n hand voor m'n mond sloeg van verbazing. Nou jaaaaaaaaaaaa?!?!?! Dit was toch zeker niet serieus bedoeld, h
Mmm, ik denk dat iemand wel een workshopje kan gebruiken.........en ik ben het toch niet
Hmmm, ze leek heel serieus, totdat ze haar handen ging bewegen....
en dan de opmerkingen eronder!!! hahaha!!
Ik denk ik kijk even op you tube en dan heb ik geen dure workshop nodig. Maar dit is niet goed? Ik dacht daar frut je gewoon 34.000 bloemetjes op dan zie je dat niet meer
move-----> wereld wijde web
jawadde, en ik maar denken dat ik er nog niet veel van kende...
ik ga hier even een hoge dunk van mezelf hebben:
ik ben beter als haar!!!
haha
Oho is dit serieus bedoeld , wat erg zeg...
wat erg nog nooit van een smoother gehoord ook zeker
heb je die andere filmpjes ook bezien?
gieren hoor
ooooooo...wat ERG!!!! Dat zal ze zelf toch ook wel zien???? Nieuw brilletje misschien en therapie voor de fijne motoriek......Zou me werkelijk een ongeluk schamen!
Filmpje staat er al een jaar op, zie de reacties van een jaar geleden toen ook nav een link hier mensen daar een reactie gingen plaatsen. Net als nu...
das wel weer goed voor je zelfvertrouwen in elk geval WEL voor MIJ voel me al een heel stuk beterder hahaha
je kan zoveel leren via Youtube !!!! whaaaahaaaaaa....
hahaha zelfs ik als beginneling doe het nog beter, ziet er toch niet uit.
dat ze dat nog op het internet zet zeg !!!!
lijkt wel Idols.
Daar zetten mensen zichzelf ook voor gek, die denken te kunnen zingen.
Misschien een idee om een talentenjacht te organiseren; wie decoreert het beste live..
groetjes
Kim
Dit ga je niet menen joh! Jemig zeg! Dikke plooien en scheuren derin en maar doorgaan. Hahaha :-D Dat kan mijn dochtertje van 3,5 nog beter volgens mij.
zelfs mijn eerste taart zag er niet zo uit, HIHI, heb me rotgelachen en dat je dat dan op You Tube zet, misschien kunnen we haar een cursusje aanbieden of zo??
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Zo moet het dus N