Re: Witte bruidstaart 5 hoog gestapeld!
Hij is echt supermooi!!!!!!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Witte bruidstaart 5 hoog gestapeld!
Hij is echt supermooi!!!!!!!!!!
Prachtig!!
Je krijgt van mij een groot APPLAUS!!!
Prachtig, helemaal mijn smaak.
Hoog respect, prachtig
wawe wat is deze mooi zeg
je vlinder viel me op, komt die van een tekenplaatje? ergens gevonden op internet?
prachtig!
Tja wat moet je over deze taart nu zeggen, schitterend, prachtig, ga maar door, want ik heb alleen maar met verbazing gekeken, hoe heb je dit kunnen bedenken! wat een uitdaging en wat een uitvoering, chapeau alom.
Prachtig!!!
wow super mooi, heeeeel wit.
hebben vast heel wat uurtjes ingezeten.!!!
Prachtige taart geworden Nicole, kun je zeker heel trots op zijn!!
Jeetje, wat is deze mooi zeg!!!!
olgadegraaff schreef:Hai,
Hier een beginner. Hoe maak je de decoratie wat op je 3 taart zit/
?Groeten Olga
Hi Olga,
Welke decoratie bedoel je precies?
gr. Nicolette
Ik bedoel hetgeen wat op de derde taart zit
Groetjes
Hi Olga,
Sorry voor voor het misverstand,dat is gedaan met royal icing (gespoten) en daarna wat bloemetjes van fondant toegevoegd, maar er zijn ook mensen die sliertjes maken van fondant of marsepein met hun sugargun en die er dan in deze vorm opplakken
groetjes Nicolette
Wauw wat een prachtige bruidstaart!!! S
echt prachtig!!! Nog even en ik mag ook mijn eerste bruidstaart maken, wat is dit dan een mooie inspiratiebron!!!
Voortreffelijke taart!
Waar heb je de bloemen van gemaakt?
hele mooie taart! Een waar juweeltje!
Wauw!!!!
Is me dat even een mega taart zeg!!
En hij is ook supermooi geworden,echt schitterend gedaan
Echt een geweldige taart!!
Even een vraagje. Ik ga binnenkort ook een bruidstaart maken met 5 lagen. Hoe heb je de lagen gestuut? Ik was van plan om houten stokjes te gebruiken maar ik weet niet of dit voldoende is en hoeveel ik er moet gebruiken. Tot nu toe was mijn hoogste taart 3 lagen dus ik ben nog informatie aan het verzamelen.
Echt een hele mooie taart!
groetjes Kim
Hi Olga,
Sorry voor voor het misverstand,dat is gedaan met royal icing (gespoten) en daarna wat bloemetjes van fondant toegevoegd, maar er zijn ook mensen die sliertjes maken van fondant of marsepein met hun sugargun en die er dan in deze vorm opplakken
groetjes Nicolette
Dank je wel. Denk niet dat ik dat kan....
Dat ik deze nog niet gezien heb!! Prachtig
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!
Dit is echt een bruidstaart!!!!! Geweldig!!!!!
Heel erg mooi. Vooral dat hij alleen maar wit is en toch vrolijk gedecoreerd, heel erg mooi gedaan! Het royal icing ook heel netjes.
1 woord......SCHITTEREND!!!!
Groetjes,
Annette
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Witte bruidstaart 5 hoog gestapeld!