Onderwerp: En nu met de beentjes omhoog......
Tja, was weer iets teveel van het goede dit weekend. Maar was voor het goede doel: dan kon Caroline nog iets langer op vakantie blijven
Ik nam van haar over, de vraag om deze Hello Kitty taart van Mascha. Mochten iets meer bloemen en frutsels op, maar bij meer dan dit vond ik het te druk worden.
Bedankt Mascha, voor het idee.
gevuld met zwiters room & aardbeienvlaaivulling
En ook via Caroline: deze dames hadden op een verjaardag een sweet sixteen van Caroline gezien en hadden toen besloten, dat zij ook een grote, mooie taart op hun feest wilden. En toen ze gingen bestellen, lukte, dat dus niet bij Caroline. Ook ik zat eigenlijk al vol, maar ja, toch wel weer een leuke opdracht en zulke enthousiaste mensen....... Inspiratie van Corinne (Sugar & Flour)!
Kreeg alleen maar mee, dat het feest in Caribische stijl zou zijn en dat de namen en leeftijden erop moesten. Dochter van 18 kwam met papa de taart halen en was gelukkig erg enthousiast. Het was veel mooier, dat ze had gedacht en toevallig was de tuin helemaal in deze kleuren versierd.
gevuld met merenque creme en aardbeienvlaaivulling en kersenvlaaivulling.
En een Nemo voor Ilse:
gevuld met bastonjekoekroom, frambozenjam & frambozen en de bovenste laag met mascarpone gemengd met aardbeienjam en aardbeientopping.
De zeemalletjes hebben hun geld wel opgebracht! Vorige week de spongebobtaart, nu Nemo en los daarvan nog een bestelling voor 30 (milkyway)cupcakes van een moeder op school (die zich rotschrok, toen ik zei, dat ik eigenlijk vol zat......). Toch maar even voor donderdag gedaan:
Bedankt weer voor het kijken (en reageren) !