Onderwerp: wilton meringe poeder
Bij de wilton meringe poeder zit een bijsluiter van wat je er allemaal mee kan doen graag had ik hier meer van willen weten. Staan er hier op het web soms eventuele recepten
groetjes peter
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » wilton meringe poeder
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bij de wilton meringe poeder zit een bijsluiter van wat je er allemaal mee kan doen graag had ik hier meer van willen weten. Staan er hier op het web soms eventuele recepten
groetjes peter
Ik zou dan eerst eens even op de Wilton-site gaan zoeken?
heb ik net gedaan maar vind er ni veel over
En heb je al op deze site de zoekfunctie gebruikt?
Ja dat heb ik inderdaad al gedaan, je komt dan terecht op het forum van wilton .Dan krijg je inderdaad ook vele mogelijkheden en ik vertaal het dan maar vind het nogal riskant, maar ik ga nog effe eens iets anders proberen se ik laat nog iets weten se
groetjes peter
Ik begrijp toch nog niet helemaal wat je precies zoekt: er staan toch recepten bij die verpakking? En blijkbaar heeft niemand op dit forum het ooit voor iets anders gebruikt....
Of zoek je een vertaling vande bijsluiter?
ja ik zoek de vertaling van de bijsluiter ik ben namelijk niet zo goed in mijn engels en wil het allemaal goed doen
groetjes peterke
Een Wilton cursus in het nederlands is wat je denk ik nodig hebt, daar leer je wat je met meringue poeder kunt doen. Zelf doen is het beste, succes.
Toef van Meringue Schuim!
RECEPT VOOR MERINGUE SCHUIM
Er is veel vraag naar een mooie toef op een cupcake die niet te machtig van smaak is zoals botercr
Hoi, het klinkt lekker, heb je toevallig een foto van het eindresultaat?
Ik heb het zelf nog niet gemaakt maar het leek me wel leuk om het recept te bewaren als ik het nodig heb. Kan helaas geen link posten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » wilton meringe poeder