Re: en een stapeltje voor pap & mam
Dat is een hele mooie!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » en een stapeltje voor pap & mam
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dat is een hele mooie!
hoi mam en pap, ik weet dat je/jullie hem vanaaf laat pas met pappa hier willen/komen bekijken, ik ben benieuwd hoe jij/jullie hem vinden? staat vast wel leuk in de omgeving waar we het feessie hebben he
love you! CU zaterdag
ps.volgens Ed was de middelste foto wel gaaf geweest voor de uitnodiging, maarja, om nu een taart 6 weken voor een feestje te maken
Hoi, ik begin zo onderhand een fan van je te worden, wat maak jij een prachtige taarten. geweldig. net nog even op je site geweest. jij bent mijn voorbeeld hoe ik ook wil worden!
gaaf! je hebt gelijk je nieuwe uitstekers gebruikt zie ik!! super!
moooooooooooooooooi is tie brenda..
daarz ullen ze heel blij en trots mee zijn..
fijne dag zaterdag....
wauw weer een echte brenda(kwebbel taart )ga altyd meteen kijken als je naam er tussen staat
vind je taarten toppie
alvast gefeliciteerd met je ouders en wens je een heel gezellig feest toe
Gefeliciteerd met je taart en je paps en mams!
Gooi em maar snel op cake central
Heel knap!
Super zeg!
Lachen zeg, net mijn schoonouders, ook Henk & Bep
Schitterend! Heb je voor die calla's dan een malletje gebruikt? En ik heb me al zot gepiekerd over hoe jullie er in slagen om onderkarton zo proper te houden! Of plaats je de taart over op het ogenblik dat ze volledig is afgewerkt?
Thx
Wow, wel weeer en prachtige taart
Mooi zeg! maar ik denk dat nog schuiner idd best had gekund. Desalnietemin een topper!
En weer zo'n pracht exemplaar!!
Heel erg mooi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » en een stapeltje voor pap & mam