1

Onderwerp: Met de roosjes

Ik heb hier gepiept en gepiept omdat ik geen rozen kon maken. Ik heb alle how to's gelezen, bekeken en ook you tube is grondig bestudeerd. Alleen maar omdat ik de rozen uit de mold zo lelijk vind...
Maar het bruidspaar was tevreden. Ik hoop van de fotograaf nog een betere foto te krijgen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PB7YUXZS.jpg

En voor Pooh en Jolanda71
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DMITVBWA.jpg

en voor Koenie (is die er nog wel? Of wordt ze overspoeld in het succes met de Mjam (en dat hoop ik natuurlijk van harte)) gevuld met citroenkwark.

Groetjes

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

2

Re: Met de roosjes

Nou dat heb je toch super gedaan. Vind het heel knap voor iemand die geen roosjes kan maken  ;) :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Jij bent snel! :lol:

Greetz Miranda

4

Ik vind het supermooie roosjes! ( En ik ben eerlijk gezegd ook - op z'n zachtst gezegd ;) - geen fan van roosjes uit een mold :O)

Heel knap gedaan!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Teiget schreef:

Jij bent snel! :lol:

Ging toevallig net hier weer ff zitten en zie dat je je roosjes gepost had. Ja en dan moet ik natuurlijk ff kieken en reageren..

Maar toppie gedaan..

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Ben het helemaal eens met Jolanda, jij hebt geen workshoppie meer nodig. Maar ik wil nog wel langskomen voor een strik hoor ;)

:thumb:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Dag meis!

Koenie is er nog hoor! En wat super dat je de vulling erbij zet, want o, o, o, wat vergeten we dat toch vaak. En ik wil het toch altijd weer weten!
Gelukkig is er nog iemand die, als het ECHT belangrijkof interessant is, me even wijst op het feit dat ik dan toch ook echt even moet kijken (bedankt Pooh!) en zie hier, weer de moeite waard dat ik gewaarschuwd ben!

Ik lees 'bijna-altijd-alles, al-is-het-soms-tegen-het-schier-onmogelijke-aan-om-alles-bij te houden'.... en zie ook zo ontzettend veel nieuwe forumleden die ook allemaal massaal lid worden waardoor ik het dan weer zo druk heb (niet stoppen nieuwe leden, niet stoppen ;) )

Ook aan deze kant dus ook nog steeds 'oh's en ah's' -absoluut- en ook voor jouw prachtige rozentaarten met die lekkere citroenkwarkvulling!
De bolletjes rand is volgens mij ook handgemaakt he?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

Ohhh Koenie,

Wat een eer! ;)
En ja, de balletjes zijn bloedig door mijn moeder gemaakt. Ik had ruzie met de mold.

Greetz Miranda

9

hier ook geen moldfan hoor. Het liefst alles met de hand. Ik vind ze heel mooi geworden!

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage