Onderwerp: Paarden taart...
Iemand wilde graag een paardentaart hebben.... vind hem wel leuk geworden maar vraag me af of het wel "genoeg" Paardentaart is.

www.taartendroom.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Paarden taart...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iemand wilde graag een paardentaart hebben.... vind hem wel leuk geworden maar vraag me af of het wel "genoeg" Paardentaart is.

Tja, dat weet ik ook niet wat de opdrachtgever in gedachten had. Maar ik vind het een leuke taart!
Mmmm, ik zou niet weten of hij 'paardig' genoeg is, maar hij is wel errug leuk!
BEdankt voor de complimenten...
Hele leuke taart....:Y
leuke taart geworden zeg! ik zou ook niet weten of de taart paardig genoeg is... je ziet natuurlijk niet veel paard.. Maar leuk is ie zowiezo, en lekker vast ook!
laat je even weten wat de ontvanger ervan vond?
Idd weinig paard
maar wel heel mooi!
leuke taart geworden zeg! ik zou ook niet weten of de taart paardig genoeg is... je ziet natuurlijk niet veel paard.. Maar leuk is ie zowiezo, en lekker vast ook!
laat je even weten wat de ontvanger ervan vond?
Ze heeft de taart net opgehaald en vond hem helemaal geweldig. Het was voor een gehandicapte jongen die 11 wordt (zie huisnummer) en omdat hij van paarden houdt moest ik daar maar iets mee doen.......... gelukkig is het goed uitgevallen!!!
oh gelukkig maar... maar de taart ziet er ook erg leuk uit, dus kon me ook eingelijk niet voorstellen dat de ontvanger niet enthousiast zou zijn...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Paarden taart...