1

Onderwerp: Gebruikte ganache "hergebruiken"

Ook even hier mijn vraag aangezien ik straks aan de slag moet en het in deze rubriek mischien beter thuishoort dan bij taartdecoratie algemeen.
Ik heb laatst twee ganache taarten gemaakt waarvan ik het restant heb ingevroren. Dit wilde ik gaan gebruiken als vulling voor een taart voor een collega maar ik heb er toch een raar gevoel bij. De ganache heeft al eerder meerdere keren over een taart gedropen en in een opvangbak gezeten, voordat ik het ging invriezen. Is het dan niet "vies" geworden? Zouden jullie het voor een taart voor iemand anders "hergebruiken"? Ik twijfel.

Re: Gebruikte ganache "hergebruiken"

ik heb je andere topic maar verwijderd... je kunt de moderators van het forum melden dat je topic verkeerd staat door op rapporteren te klikken. Dus aub niet nog een keer hetzelfde topic openen in een andere rubriek

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Voor iemand anders gebruik ik altijd verse spul... met de restjes van alles maak ik dingen voor thuis

4

Ik vind echt dat je ganache die al gebruikt is om te bedruipen NIET meer voor een ander kunt gebruiken :S

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Sorry voor het dubbel posten.
Jullie delen dus in ieder geval mijn gevoel dat je dat eigenlijk niet voor iemand anders moet gebruiken. Bedankt. Ik ga straks verse vulling maken.