1

Onderwerp: sileconenmold gebruiken

ik wil mijn silecone roos uit proberen, maar krijg hem niet gevuld.
het is de grote roos en er zijn zoveel gaatjes en dingetjes, dus wie heeft er tips vor mij en kan me helpen!!!

groetjes miranda

2

Re: sileconenmold gebruiken

Een roos heb ik niet maar wel de babymold. Gewoon goed met je vingers of met een tooltje erin drukken  En bij mij ging iedere keer het friemletje van het oor eraf bij het eruit halen. Heb hem toen een minuutje of vijf in de vriezer gelegd en hij ging er vanzelf uit dus misschien een optie voor je roosjes

Groetjes Cindy

3

Eerst de mal even "bepoeieren"  met een beetje maizena, daarna een balletje marsepein erin duwen, dan vult het vanzelf de holtes op. Zorg dat het balletje groot genoeg is om alles op te vullen. Snap je wat ik bedoel?
Succes!

4

move ----> decoreren

5

Ik doe er ook eerst een beetje maizena in, dan de marsepein/fondant heel goed aandrukken en 15 min. in de vriezer. Komt er prima uit daarna. Succes.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

6

als ik de mold gebruik, dan kneed ik het heel lang, maak er een mooi bolletje van, bepoeder dat met poedersuiker en dan heel goed aandrukken en goed door blijven duwen, vervolgens kwartiertje in de vriezer en dan vliegt ie er zo uit!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

Wat ik doe is vullen met marsepein even de mold omdraaien en dan goed drukken dan vult hij het laatste beetje ook dan weer omdraaien en met de pallet mes de overtollige marsepein er af snijden in een zakje doen en even 10 min in de vriezer leggen.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!