Re: eerlijke mening nodig
Hartstikke mooi, en je zag er nog zo tegenop, dat was voor niks hoor, heel erg knap gemaakt !!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eerlijke mening nodig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hartstikke mooi, en je zag er nog zo tegenop, dat was voor niks hoor, heel erg knap gemaakt !!!
helemaal toppie !!!
mijn eerste reactie was ook de neus, maar enkele post later zie ik dat je het al hebt aangeast, erg leuk geworden die dora van jou!
Ja, helemaal goed gelukt!
Nu zeker wel blij dat ze af is?
Hoef je dit niet meer voor je uit te schuiven... of moet Boots er ook nog bij gemaakt worden?
operatie geslaagd! nu nog even een liposuctie voor dat ronde buikje
nee hoor, haar buikje is perfect echt nog zo'n lekker bolle kleuterbuik.

Mooi gedaan:)
Boots is gisteravond ook nog gemaakt, swieber heb ik
lekker geboetseerd voor aan de zijkant 
dat lucht inderdaad op nu t klaar is!
hij is top hoor voor je puzzel plaat en nu geen tijd meer rekken he als je er een moet maken want je kunt het goed
Jeeee en dat allemaal voor een puzzelplaatje, ik vind hem geweldig goed gelukt, ik kan het niet een keer hello kitty gemaakt zag er niet uit. als dit je eerste is ik zou het geweldig vinden en ik ben best kritisch
je zou nog een klein bolletje onder de puzzelplaat doen bij de neus. Dan wordt ie daar ietsjes boller... De rest is ook een beetje 3d, maar ik vind hem zo ook al reuze knap hoor. Groetjes Patricia
ja dat was precies ook mijn idee...
ik heb hem zo gedaan http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=59810 gewoon een zwart lijntje geschilderd
Hij is echt heeeel erg leuk!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eerlijke mening nodig