1

Onderwerp: cupcake gekte

Omdat ik...
- het niet kan laten elke week heeeel veel cakejes te bakken
- ik graag aan mijn familie en vrienden wil laten zien waar ik mee bezig ben
- ik een super enthousiaste vriendin heb die ik heb aangestoken met het cupcake 
  virus.
- ik heerlijk ontspan tijdens het bakken en schilderen
- ik wel heel erg veel geld uitgeef aan deze hobby en toch graag veel wil blijven   
   oefenen
- ik het gewoon heel erg leuk vind
- Mijn vriend ook helemaal into cupcakes is en graag een site wilde maken
...ben ik dus een site begonnen :)

Heb er maar wel duidelijk vermeld dat het om een hobby gaat en dat ik beginnend ben. De site is ook nog in de beginfase. Ook de foto's en dergelijke. Met een week of twee is er denk ik al wel weer meer op te zien.  Vanavond ga ik al weer heerlijk aan het bakken om 2 nieuwe recepten uit te proberen. Ik ben ook bezig met het beschilderen van een koekjespot en gebaksbordjes. Heb ook een leuk shirtje (voor mezelf) in de maak. Erg leuk om te doen! Ik merk dat het allemaal een heerlijke ontspanning is tussen de heftige werk en studie-uren door die ik op het moment maak. Mijn vriendinnetje is bezig met een keukenschort, kinderschort, vlaggetjes en ze was geloof ik ook al aan het schilderen geslagen. Ze is ook helemaal in de ban van die schattige cakejes. :D Ik heb zelf in mijn cupcake manie zo vaak online gezocht naar allerlei leuke cupcake dingetjes en kon nooit wat naar mijn zin vinden. Nu maken we het maar lekker zelf.

Groetjes!

Cupcake gekte!
kupkeekhyve.hyves.nl

2

Re: cupcake gekte

Ziet er leuk en gezellig uit!! Heel veel succes met jullie site en jullie hobby natuurlijk!

3

Heb nog even niet zoveel tijd om alles te kijken, maar wil wel vast zeggen, als mede-juf ;) dat ik je naam iig supergrappig vind! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Wat leuk!!!!
Leuke logo, achtergrond, naam...eigenlijk alles oja erg leuk die theezakjesschaaltjes!!!!

Groetjes,

Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

5

Leuke, vrolijke site. En die theezakjes-schoteltjes zijn super!

6

Stoere meidensite. Errug leuk