1

Onderwerp: regenboog cc.

hallo, ik wilde de regenboog cc maken nu zijn ze net uit de oven.
de buiten kant is gewoon bruin en de binnen kant is goed mooie kleuren.
hoe krijg ik nu de buiten kant ook mooi vel gekleurd ?
groetjes Carolien.

2

Re: regenboog cc.

dat lukt volgens mij helemaal niet omdat er toch een korstje op komt. dan zou je ze iets voller moeten doen en dan het bovenkantje eraf snijden of zo zodat je de kleuren ziet. maar ja, of dat nou zo mooi is...
mooi maken met marsepein/fondant of glazuur kan altijd natuurlijk.

3

Ik had het zelfde. Binnen kant lekker vel en de buitenkant zag je wel de kleuren  maar met een bruine kleur er over van het bakken. Heb er maar bcc op gedaan.

4

Ik denk niet dat et mogelijk is.. je zou de cc's gewoon moeten versieren voor de kleur buiten.
ik heb nooit regenboog cc's gemaakt maar wel een hoop gekleurd taarten.. en van buiten hebben ze altijd een "taart" achtig kleur beetje bruin dus

5

Bij de geshowde CC's staan op het moment regenboog CC's op de foto waar het wel bij gelukt is om de kleuren ook aan de buitenkant goed te zien, het zou dus moeten lukken.
Misschien kan je je vraag stellen bij degene die die CC's heeft gemaakt en heeft zij hier tips voor.

6

hmmm dus et kan wel :S
nou ik ga et vanmiddag ff probeeren
mssn moet je gewoon heel veel kleurstof gebruiken

7

hey et is mij gelukt :S
heb ze 2 keer gemaakt een keer met wilton kleuren een keer met americolor.. de wilton cc's zijn meer bruin van buiten maar de americolor niet :D
Dus mssn andere kleurstof halen?