Onderwerp: Mijn eerste taartje...
Hallo allemaal,
Hierbij een foto van mijn eerste taartje...
Omdat ik te weinig marsepein in
www.lieftaartje.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taartje...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Hierbij een foto van mijn eerste taartje...
Omdat ik te weinig marsepein in
eerlijk? nou eerlijk gezegd vind ik hem heel erg mooi voor de eerste keer! leuk opgelost met die twee kleuren.
wat betreft je biscuitvraag: alle ingredienten op kamertemperatuur en minimaal 10 maar liever 15 minuten mixen. ben benieuwd naar je volgende taartje!
Ik vind hem erg leuk eruit zien, zoals jezelf al zei jammer dat je niet meer rondjes had, maar zo is het ook wel een grappig gezicht.
Qua tips, je zou de sterren iets dunner kunnen uitrollen, zodat het een zachter geheel maakt, maar dat is maar net wat je mooier vind.
Wat bedoel je met eieren verwarmen? En welke bakmix gebruik je dan? Of maak je alles zelf?
Groetjes Maris
Wat bedoel je met eieren verwarmen? En welke bakmix gebruik je dan? Of maak je alles zelf?
Ik heb alles los bij elkaar gevoegd volgens het recept van Petra Achtien. In haar boek staat ook dat de eieren au bain marie moeten zijn...
Ik heb er verder geen idee van... maar het resultaat was niet helemaal top. Moest ook wel lachen. Tijdens het bakken van de tweede (mislukte) taart kwam ik er pas achter dat ik bij de eerste taart 3 ipv 6 eieren had gebruikt. Ondanks dat was taart nr 1. vele keren lekkerder. Dus misschien voor een volgende keer minder eieren gebruiken, hoewel hij dan minder hoog zal worden. Althans dat denk ik.
Ik vind het een leuke taart en tja een paar balletjes meer of minder....
Het is voor een eerste super leuk:)
Leuk! Behoorlijk strak ook!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taartje...