Re: kleine rozen bruidstaart met veel glitter
Prachtig zo'n glittertaart! Wat een klus al die rozen, maar ziet er super uit!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » kleine rozen bruidstaart met veel glitter
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig zo'n glittertaart! Wat een klus al die rozen, maar ziet er super uit!
Ongelooflijk, 120 rozen, pfff... maar een schitterend resultaat !!
Oh waw! Prachtig!
Wat een werk zeg, 120 rozen!!!
Als ik 1 roos moet maken, zucht ik al heel veel
Heel mooi!
zo hoef je ook niet bang te zijn dat niemand een roos heeft op zijn taart:lol:
Hij is prachtig
PRACHTIG.
Kun je me uileggen hoe ik die rozen maak? Ze zijn prachtig. Als ik een roos maak dan zijn ze nog zo dicht. Ik wil ook graag open rozen maken.
heel gaaf! die glitters zijn geweldig
waanzinnig mooi!!!!! complimenten
wow en wat een discipline
Wauw supermooi!
Ik heb hem even opgeslagen zodat ik later nog een keertje terug kan spieken voor inspiratie.
H
Wat onwijs gave taart!! ga hem zeker even opslaan als dat mag!!
PRACHTIG.
Kun je me uileggen hoe ik die rozen maak? Ze zijn prachtig. Als ik een roos maak dan zijn ze nog zo dicht. Ik wil ook graag open rozen maken.
Oh.. er is even een oud topic omhoog gehaald zie ik..
tsja.. ' 'even' uitleggen.. Rozen kun je volgens mij op duizend en 1 manieren maken...
De rozen op deze taart zijn gemaakt van marsepein. door kleine balletjes te rollen en die plat te drukken krijg je losse blaadjes. (ipv een lapje uitrollen en dan blaadjes uitsteken bedoel ik..) de marsepein is dus nog redelijk dik. Als je nu de blaadjes tegen elkaar aanzet, moet je zorgen dat ze aan de onderkant aansluiten ipv aan de open zijde...
Hmm... snijdt dit nog hout wat ik schrijf? anders mail je me maar even... haha!!
Ohhhh...echt prachtig !!!!!!!!!!!!!!!!\
Soms is het toch goed dat dingen weer even boven komen drijven
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » kleine rozen bruidstaart met veel glitter