1 Laatst bewerkt door djehr (23-09-2009 10:31)

Onderwerp: Cijfer 8 voor verjaardagstaart

Ik ben druk bezig met de verjaardagstaart voor mijn nichtje (wordt 8) en mijn broer (wordt 45). De taarten maak ik vrijdag af, maar ben nu al druk bezig met de cijfers op de taarten (het worden er twee met dezelfde kleurencombinatie maar een iets ander ontwerp). Ik ben begonnen met de 8 op de taart. En deze wil ik alvast met jullie delen omdat het in eerste instatntie helemaal niet lukte en ik nu toch wel blij ben met het resultaat. Met dank aan Petra voor de inspiratie!!
De taarten post ik vrijdag.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IVXKQE74.jpg

2

Re: Cijfer 8 voor verjaardagstaart

Ja, wat een gepriegel he! Maar wel mooi geworden!!
Ik had eerst de cijfers/letters versierd, toen de overhangende sliertjes pas afgesneden en daarna helemaal rondom nog een sliert gelegd. Dan ziet het er allemaal wat strakker uit!

Succes met de rest!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

klein en fijn hoort bij klein en fijn.... dus move naar klein &fijn

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Cakes by Petra schreef:

Ik had eerst de cijfers/letters versierd, toen de overhangende sliertjes pas afgesneden en daarna helemaal rondom nog een sliert gelegd. Dan ziet het er allemaal wat strakker uit!

Succes met de rest!

Ik moet nog een 4 en 5 maken dus ga het meteen proberen. Bedankt voor de tip!

5

tipsytaartje schreef:

klein en fijn hoort bij klein en fijn.... dus move naar klein &fijn

Ik was hem al kwijt. Had hem bij taartenparade gezet omdat het onderdeel van een taart is. De cijfers zijn namelijk niet echt klein (16 cm hoog).
Zal er op letten.

6 Laatst bewerkt door djehr (23-09-2009 17:04)

Heb nu ook de 45 gemaakt met de tips van Petra. Nog steeds een hoop gepriegel maar gaat wel makkelijker. Vooral de krullen zijn erg moeilijk strak te krijgen. Ben ik dus maar snel mee gestopt. Is weer voor een volgende taart.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FMBY7GD4.jpg

7

Wat ontzettend leuk, zeg!!!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

8

Gaaf! Erg leuk!

Groetjes Sas