Onderwerp: 149 stipjes en 75 sterretjes
Ik kreeg mijn eerste grotere opdracht: 75 cc's voor een organisatie die werkeloze 50+'ers weer aan een baan wil helpen. Alleen die verschrikkelijke loslatende cc-papiertjes! Ik snap er werkelijk helemaal niks van. Van de ene lading lieten ze allemaal los, van de volgende slechts 1 en dan ging er weer een lading helemaal goed. Om vervolgens de dozen met cc's uit de vriezer te halen en er plots weer een stuk of 8 niet meer toonbaar waren... Uiteindelijk kon ik ongeveer 18 stuks wegkieperen (nouja, dat worden nog wel een keer cake-balletjes hoor
)
Toen bleek ook nog de rode lustre-dust (super red van CK) die ik besteld had, roze uit te vallen. Dat maar zo gelaten en het zonder rode glitter gelaten. Dankzij de ouweltjes van Ria werd het toch nog een mooi strak geheel.
Tegelijkertijd moest ik ook nog 25 cc's voor de opening van een groepswoning op mijn werk maken. 25 Lieveheersbeestjes met 149 stipjes (was 1 stipje vergeten
)
Kon ik mooi de restjes gekleurde marsepein opmaken.
Na deze opdrachten weet ik 1 ding zeker: Mijn gloedjenagelnieuwe Kenwood en ik zijn dikke vrienden geworden
:D:D
De Werk-voor-elkaar cc's (hoe krijg ik het voor elkaar om echt het

Moest echt snel een foto maken toen ze al in de doos zaten, met kunstlicht