1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (23-09-2009 15:26)

Onderwerp: TiTaToverheks....

tja, de dummie had ik hier al gehaald. bleek alleen iets kleiner dan die op de workshop, maar kom op..... das weer een nieuwe uitdaging. alleen nog ff priegeliger.
tja en na de workshop van vandaag zit mijn hoofd nog zo vol en wil ik nog zoveel. ik had dit al in gedachten, dus om 22.00 uur toch nog maar ff aan de slag. hubbie moest ook nog ff wat werk doen, dus waarom ik ook niet ff gezellig opblijven en aan de freubel???
het is de 2e keer dat ik een poppetje echt boetseer. dus sorry als zij niet is zoals ze wezen moet ;) ik heb in ieder geval een nieuw vriendinnetje erbij. owja, ik heb haar lekker onder geglitterd. vond ik wel leuk. ow en als je naar mijn avatar kijkt en dan naar dit plaatje ;) enige gelijkenis is er weer wel he :P

komen de foto's weer :Y
http://94.100.114.183/739650001-739700000/739684201-739684300/739684268_5_15z7.jpeg

http://94.100.115.38/739650001-739700000/739684201-739684300/739684270_5_N7Iv.jpeg

en voor diegene die het formaat van de andere wendy taarten kennen. hier ff ter vergelijking.
http://94.100.114.28/739650001-739700000/739684201-739684300/739684272_5_OxkY.jpeg

nog ff de foto's bij daglicht.
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20096490/374662053.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20096490/374662054.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: TiTaToverheks....

Nou 'k weet niet kwebbel, heb jij dan de heksenhoed van je foto afgesneden.... :think: ;)
Je maakt me nou nog jaloerser want nou is duidelijk wat je eigenlijk uit zo'n workshop haalt.
Helemaal halloween! Ze is geweldig!!!! Mooie halloween kleur ook..

3

Jeetje, Kwebbel, die is echt onwijs mooi!!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Ooooh die is moooi!!! Ik denk dat ik me daar voor Halloween ook maar eens aan ga wagen :D

Jeetje Brenda wat heb je dat weer mooi gedaan.  Knap hoor, ik ben echt een beetje jaloers. (op een goede manier hoor)
groeten,
Joyce

6

Waauw wat mooi. Vind ik helemaal af, hoor!
Je hebt vast weer heel wat taartverslaafden nieuwe inspiratie bezorgd *)

7

Wow en dat eventjes op een avond. Ik heb nog heel veel te leren.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

8

helemaal leuk, lijkt idd wel een beetje ;) (grapje hoor)
maar knap dat je dat op een avond gemaakt hebt

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

9 Laatst bewerkt door Moonfairy (23-09-2009 06:34)

Ze is prachtig!
en ikke houuuuuuu van glitterrrrrrrrrrr :D (en roze mja hihi)

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

10

Jeetje wat mooi, mijn dochters zijn er ook helemaal weg van.
Echt heel mooi.

Groetjes Gerlinde

11

whahhaha, zo leuk.... mijn schatje komt net naar beneden, ziet het heksje staan en kin zakt weer omlaag:
- huh, heb die die gisteravond nog gemaakt? in 1 avond????
- ehm.... ja, maar ik ben wel tot kwart voor 2 bezig geweest hoor.
- tjeemig, tot zo laat????....... jij bent echt niet wijs !!!!!!
- :nooo

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

12

Je bent dan misschien niet wijs maar creatief ben je zeker!!! En ook nog snel!! Wat een lief heksje zeg. Mooi gemaakt hoor. Kan ik niet bij jou op cursus omdat Wendy al vol zit??

Volg je hart...want dat klopt!

13

echt heel cooooooooooooool en zo mooi gemaakt... binnenkort op curcus bij DE kwebbel! ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

14

kwebbeltje schreef:

- tjeemig, tot zo laat????....... jij bent echt niet wijs !!!!!!

:lol: Welke taartdoos is dat wel dan?;)

Je heb weer een geweldige creatie gemaakt zeg. Super.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

ho ho dames!!! nee hoor!! ik zeg net, het is pas de 2e keer boetseren. ieder zijn vak he! ik geef alleen schilder workshopjes whahahaha. okee af en toe een basis op aanvraag. maar ehm.... voor boetseren moet je echt bij Wendy zijn...

16

ze is echt zoooo goed gelukt! En 't kapseltje is wel hetzelfde ja ;-)

17

Helemaal geweldig, ik moet ook naar een workshop wik ook een mooie jurk maken!

18

ik zit met open mond te kijken! (en dat komt echt niet doordat ik verkouden ben hoor :-P)
Wat is ze mooi zeg, wat een mooie details

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

19

hij is super!
heel mooi gemaakt

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

20

Wow kwebbeltje die is echt super !!!

21

Wow, en dat doe je zo eventjes voor het slapen gaan.....

22

In 4 uurtjes zo'n kunstwerk neerzetten. Dan moet je het

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

23

Echt onwijs gaaf!!!!

24

wat is het een lekker ding geworden! nachtwerk siert haar en jou! :)

25

Pimmetje schreef:

wat is het een lekker ding geworden! nachtwerk siert haar en jou! :)

thank god dat ik geen webcam aan hem nu, nachtwerk siert mij echt niet hoor :nooo