Re: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.....
Errug mooi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.....
Errug mooi
Prachtig zeg !!!
Wauwie ook al zo'n mooie!!!! Die details zijn echt schitterend!!!
Nog zo'n mooie bruidsjurk, wat zullen jullie een gezellige dag hebben gehad, terwijl ik in mijn eentje aan een assepoesterjurk zat te werken......
Mooi gedaan Bren!
Deze is ook al zo mooi!
Prachtig!!!!
Die van jou is ook heel mooi! En een superdag lijkt me!
oh meid........ik ben jaloersssssss
Ik wil ook zo graag es naar wendy
Schitterend hoor die bruidsjurk!!!
Prachtig !
hij is prachtig geworden!!
die aronskelken in het boeket zijn echt super!
Super mooi!
Super prachtig. Ik heb al gezien welke structuurmat ik ga gebruiken als ik bij Wendy ben
Zoooo mooi!
Welke Wendy...? En waar kan ik deze workshop ook volgen..??
Wat zijn de kosten van de workshop... WOW.... dit zou ik ook wel willen leren...
Gr, Miriam
Boehoe sta op de reservelijst... wil er ook 1 maken, hij is werkelijk schitterend hoor!
Super mooie bruidsjurk!
echt mooi....wauw.............
* zucht* Wat prachtige zeg! Hoop die ooit ook nog eens te kunnen maken in een workshop
Je staat weer op nr.1 bij Cake Central, kan ook niet anders met zo'n super taart.
oi oi ook al zo'n mooie
En nog een nieuwe ingewijde in "het geheim van het vogeltje" hahaha
Wauw mooi! Hij staat trouwens op 1 bij 'most saved' op Cake Central, herkende hem gelijk! Echt pretty, xxx
een plaatje.
Supermooi zeg! Hoe lang doe je nu over zo'n jurk? Ook ik vroeg me gelijk af hoe dat zat met het vogeltje. Zoiets bedenken is al fantastisch. Wendy woont voor mij wat te ver weg, maar wie weet doe ik het toch eens.
Zooooooo mooi vind ik dit!! Groot gelijk dat je het op een dummy hebt gemaakt. Het zou wel erg jammer zijn om hier het mes in te zetten!
Geweldig en geweldig, blijf elke keer zoooo genieten van al deze bruidsjurken!!
Heeeeel mooi!!! Ik zou ook nog graag een keertje deze workshop willen volgen.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.....