1 Laatst bewerkt door kiwi (22-09-2009 17:09)

Onderwerp: Een beetje lelijk, maar ook wel weer mooi eigenlijk...

Oke, het zat zo mooi in mijn hoofd; een heerlijke dag met ideeal taartweer. MF wat alleen maar ging meewerken met een supertaart als resultaat...

Het was gewoon die dag 28 graden en heel vochtig.
Had fondant van iemand geleend, geen idee welk merk maar ik noem het K*tfondant. Echt, wat een drama.
Alles plakte dus dusten ging gewoon echt niet. Mijn taarten gingen om de een of andere duistere reden alleen aan

2

Re: Een beetje lelijk, maar ook wel weer mooi eigenlijk...

ik vind de taart toch heel mooi , zou ook blij zijn :-)

3

Natuurlijk is het jammer van de deukjes maar ik vind het toch heel erg mooi hoor
de bloemen vind ik super :)

4

Hmmm....de titel van je topic zegt het helemaal...

Erg mooi gemaakt maar ook niet echt mijn stijl.
En daar heb je dan weer helemaal niks aan, aan dit commentaar :D :lol: :lol:

5

gewoon prachtig! ik zie geen deukjes wanneer ik naar t geheel kijk. Je bloemen zijn gaaaaf!

Tip:ik heb ook soms aan een kant dat ie gaat plakken, dan zet ik de ventilator 10 centimeter van de taart af, de taart op een draaiplateau (ikea) en daar werk ik dan voor. Zo krijgt de hele taart steeds heel veel koude lucht. Misschien helpt dat de volgende keer, hoewel ik natuurlijk hoop voor je dat je nooit meer dit plakgebeuren meemaakt

nu officieel verslaafd aan taartjes, koekjes en cupcakes

6

Ik vind het een prachtige taart! Schitterende bloemen!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

7

hij is heel mooi!!!! vrolijk geheel!!

groeten, Bianca
TAART in huis

8

En toch, ondanks die bobbeltjes (die je op een foto toch erger ziet dan in echt!!), vind ik het een prachtige taart. Erg mooi zo met die bloemen. Mooie tere kleurtjes ook.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

geen bruid die naar een deukje kijkt hoor!!! Ja naar de deukjes in de wangen van dr man :) z'n lachkuiltjes omdat hij zo blij is met de taart!!! :)
Ik vind m erg mooi geworden!!! rustig en vrolijk tegelijk!

10

jammer van de deukjes inderdaad, maar 'k vind de bloemen

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

11

HEt is ondanks al je stress toch een prachtige taart geworden hoor. Het frisgroene in de decoratie maakt het heel erg mooi !

Groetjes, Conny

12

K-tootje schreef:

Tip:ik heb ook soms aan een kant dat ie gaat plakken, dan zet ik de ventilator 10 centimeter van de taart af, de taart op een draaiplateau (ikea) en daar werk ik dan voor. Zo krijgt de hele taart steeds heel veel koude lucht. Misschien helpt dat de volgende keer, hoewel ik natuurlijk hoop voor je dat je nooit meer dit plakgebeuren meemaakt

Helemaal mee eens, werkt echt!

En je hebt de deukjes nog goed kunnen verbergen, want het is toch een mooie taart geworden!

13

Nou ik vind um echt heel mooi hoor!!!

H

15

Nou ik vind hem rpachtig, heel mooi hoor, ik zie er niks van dat het zo moeilijk ging, ik doe het je niet na!

Groetjes,
Josien

16

Wat bedoel je lelijk, harstikke mooie bloemen en ik vind het zelfs lief!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

17

Tja, hoe kunnen we nou commentaar hebben op deukjes als dat gewoon door het weer komt??? Ik zou met wat dikkere fondant werken, maar dat vind niet iedereen even lekker...

Anyway, ik vind de bloemen echt schitterend en ze zijn gelukkig de redding van je taart geweest (stel je voor dat ze gewoon strak wit hadden gevraagd...).

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

18

Mooi! En dat ondanks het 'slechte' weer!

Groetjes Sas

19

Lelijk??? Malle muts
Er is toch niets lelijk aan de taart.. ik vind hem zo snoezig met die roze bloemen.. :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!