Onderwerp: eerlijke mening nodig
hier een van mn eerste puzzelplaatjes... kan dora ermee door, of opnieuw beginnen?
er is iniedergeval nog iets raars met de neus, maar weet niet hoe ik dat op moet lossen...
wie heeft er een tip?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eerlijke mening nodig
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hier een van mn eerste puzzelplaatjes... kan dora ermee door, of opnieuw beginnen?
er is iniedergeval nog iets raars met de neus, maar weet niet hoe ik dat op moet lossen...
wie heeft er een tip?

Ik vind hem heel leuk. Je kunt bij de neus hetlijntje wat meer doortrekken.
Begin maar overnieuw! 
Nee hoor, ik vind hem goed gelukt. Misschien moet de neus iets meer naar beneden. Dus naar het midden van het gezicht. Maar hoe je dat op moet lossen.... geen idee.
Ik ben nog niet verder dan Nijntje en die ziet er al niet uit. 
Zeker NIET opnieuw beginnen!!!! Ze is toch hartstikke goed! Je bent veel te kritisch voor je zelf. Het neusje misschien nog iets meer doortrekken zoals Cares zegt. Maar verder is ze helemaal goed, hoor!
haha, ik weet t ook niet met die neus, maar hij hoort ook zo raar hoog te zitten...

ik zou er niks aan veranderen hoor!
Jouw (nou ja, die van Dora dan) neus lijkt toch wel wat hoger te zitten. Lijntje evt. ietsje doortrekken of wat duidelijker maken met een tool, maar verder niets aan doen. Anders zou je het net verpesten en dat zou zonde zijn.
Volgens mij helpt het al als je het lijntje donkerder maakt.
De ene is een kleurplaat en jou dora is toch meer 3d dus dan moet je een echt neusje zien...snap je wat ik bedoel
lijntje naar beneden ietsje doorgetrokken, en wat afgerond aan beide kanten ipv helemaal recht, is dat beter?

bedankt!
(super he? dat je zo even kan overleggen op het forum? mn vriend begrijpt daar toch niks van, haha die geeft als reactie standaard: "heeeeeel mooi liefje"
haha ook lief, maar niet bruikbaar 
Ja! Zo is ie goed.
heb je goed aangepast! En nu afblijven he :-)
heb je goed aangepast! En nu afblijven he :-)
je slaat de spijker op zn kop, das t moeilijkste gedeelte! haha
bedankt allemaal!
mooi zo niks meer aan doen
hij is mooi zeg, hoe heb je het voor elkaar gekregen, die mond ook helemaa goed!
Perfect !!! kon ik dat ook maar
je zou nog een klein bolletje onder de puzzelplaat doen bij de neus. Dan wordt ie daar ietsjes boller... De rest is ook een beetje 3d, maar ik vind hem zo ook al reuze knap hoor. Groetjes Patricia
Niets meer aan doen; de nosejob van Dora is helemaal geslaagd.
Op de eerste foto vond ik 'm al mooi, maar de foto na de make over is helemaal super!
operatie geslaagd! nu nog even een liposuctie voor dat ronde buikje 
nee hoor, haar buikje is perfect echt nog zo'n lekker bolle kleuterbuik.
ze is heel mooi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eerlijke mening nodig