1 Laatst bewerkt door Mariska1984 (11-09-2009 20:36)

Onderwerp: Het was vanavond puzzelavond :D

Na mijn Hello Kitty nog een klassieker BUBMA :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RQKLZYUM-D.jpg

Bumba komt op een taart voor een meisje....Ik zat te denken om de hele taart rood te bekleden.... Hebben jullie ide

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Het was vanavond puzzelavond :D

een roze taart met leuke bloemetjes vlindertjes strikjes echt meisjes.

3

Mooie Bumba....ik zat ook te denken aan rose.....

4

mooi rose lijkt mij ook leuk en mooi!!!

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Zal ik dan die fel rose van americoler ( of hoe schrijf je dat?) doen? Dan ga ik die ff bij Marianne bestellen :D of hebben ze die niet bij de hebshop?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

6

Ik mis het hartje van Bumba! :D ;)

Roze staat er erg leuk bij!
Strak gepuzzeld hoor!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

Ja roze lijkt mij ook het leukst.
Je kan ook heel goed de 2 op zijn buikje en de bal op de hoed roze doen, dan komt de kleur van de taart ook in bumba terug. En wordt het uiteindelijk ook een bumba meisjes taart.
Suc6
Groetjes
Kim

Ps de bumba is wel goed gelukt hoor! vergat ik even te vermelden ;)

groetjes,
Kim

8

Wat een leuke Bumba, dat was ook mijn eerste puzzelplaatje (bij Marianne :)).
Bij de webshop hebben ze geen americolor. Die electric colors zijn wel erg gaaf, ik heb blauw en groen en vind ze geweldig. Daar komen snel nog meer kleuren bij.

9

ik heb 2 weken geleden eentje gemaakt voor mijn dochter die 2 werd, en ik heb een rode taart eronder gemaakt met de zijkanten blauw als een trommel. Ik vind persoonlijk roze niet bij bumba passen. Je bumba is echt super strak geworden!!

I'm not a complete idiot, some parts are missing!

10

mooie bumba! ik ben jaloers :D

Een koekje van eigen deeg smaakt thuis zoals het overal smaakt

11

Taartholic schreef:

ik heb 2 weken geleden eentje gemaakt voor mijn dochter die 2 werd, en ik heb een rode taart eronder gemaakt met de zijkanten blauw als een trommel. Ik vind persoonlijk roze niet bij bumba passen. Je bumba is echt super strak geworden!!

hi hi
Volgens mij ben jij zo druk met je taarten, taartholic, dat je gewoon de taart van je dochter vergeet.
Volgens mij was die taart blauw :D

groetjes,
Kim

12

Waar halen jullie de plaatjes vandaan..?

gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

13

gegoogled :D

Groetjes Maris

14

taartentrien schreef:
Taartholic schreef:

hi hi
Volgens mij ben jij zo druk met je taarten, taartholic, dat je gewoon de taart van je dochter vergeet.
Volgens mij was die taart blauw :D

Nee, gaat lekker met me!!! Maar rood is ook mooi hoor!! hihihihi
Sorry. Heb je al een keuze gemaakt?

I'm not a complete idiot, some parts are missing!

15

Ja hij wordt roze en hij is voor 24 oktober. Hij ligt dus nog 3 weekjes in de kast onder folie :D

maar ik vraag me ineens af kun je bubma ook 3D puzzelen? Of is bumba daar neit zo geschikt voor?

Groetjes Maris