1

Onderwerp: Suikerfeest taartje

Bij mijn man op werk werd vandaag het suikerfeest nog eventjes dunnetjes over gedaan. Aan mij de vraag een taartje te maken. Tuuuuuuuuuurlijk!! :-) Geinspireerd door de 1000-en-1 nacht taart uit de "Mjam Taart!".

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JG7TXIZ7.jpg

Op de foto lijkt ie bruinig maar dat komt door het licht, hij is paars/rozig. Gevuld met bramengelei en chocomousse. Dit keer bekleed met fondant ivm mijn man zijn noten allergie. Ik heb echt diep respect voor de fondant bekleders onder ons, wat een k%$# spul zeg!! Maar het zit er op :-)

Alvast bedankt voor het kijken!!

groet

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Suikerfeest taartje

mooie taart en die kleuren vindt ik echt heel mooi.

http://www.mijnalbum.nl/Album=NX36RFMN
groetjes,en veel bak plezier, wendy

3

Erg leuke taart!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

Mooie taart zeg.. errug leuk!

Lieve groetjes Yvonne

5

Mooi hoor! Omdanks dat je problemen had met de fondant zit het er toch heel goed op!!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

6

heel mooie taart. is dat een vormpje dat je ervoor gebruikt of snij je die 'druppels' zelf zo uit?

Ik bekleed ook met mmf (zelfs fondant liever niet, omdat die sporen van kan bevatten).

7

Gaaf een hele mooie taart...:Y

8

Erg mooi gedaan hoor.

9

Frumpje schreef:

heel mooie taart. is dat een vormpje dat je ervoor gebruikt of snij je die 'druppels' zelf zo uit?

Ik bekleed ook met mmf (zelfs fondant liever niet, omdat die sporen van kan bevatten).

Het zijn paisley cutters. Ik heb ze bij Bien in haar webshopje gekocht.

Als er "sporen van" op staat doe ik het wel. Mijn man proeft het gelijk als er iets verkeerds in, krijgt ie gelijk een kriebel in z'n keel. Gelukkig is het dan niet zo dat ie gelijk in shock schiet maar hij krijgt dus wel genoeg waarschuwing om te stoppen met eten.

groet

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

10

Wat een grappig taartje. Leuke zijkanten zeg!!!

Mijn website: Presentaart

11 Laatst bewerkt door Liesbeth1980 (22-09-2009 17:00)

:( ik zie 'm niet! :(

Nou, na het posten kwam er wel een foto bij! Hahahaha!
Hij is mooi! :)

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl