Onderwerp: "logo" taart van mijn man zijn werk
Kreeg de opdracht van een collega van Ron om voor zijn eigen verjaardag een taart te maken met het logo erop van het bedrijf waar ze werken "Telemark Kildevann"
oftewel " Telemark Bronwater". Was,moet ik toegeven, een hele klus en moest ook wel even uitvinden hoe ik het beste de berg kon maken maar na wat dingen uitgeprobeert te hebben ben ik tevreden over het logo, helaas niet over de zijkant van de taart
, ze willen hier zo dun mogelijk marsepein over de taart dat het bijna geen doen is om dit mooi afgewerkt te krijgen...was dus ook de laatste keer dat ik zooo dun uitrol...dan eten ze het maar niet
. vind toch ook wel prettig al je zelf tevreden kan zijn over de gehele taart en niet over een gedeeltelijke taart
.
Gelukkig stond Per, Ron zijn collegam helemaal te stralen toen ie hem zag en waren de reacties ook alleen maar positief dus voelde ik mij weer een stukje beter aan het eind van de dag 
wel, hier komt ie dan,

dit is het oude logo, ze hebben nu de gele en ietsje groen erin verwerkt, kunnen jullie vergelijken 

bedankt voor het kijken !
Groetjes Silvia