1

Onderwerp: borden..?

Hi,

Zie bij vele van jullie mooie borden onder de taarten... Veelal vierkante... En dan waarschijnlijk met papier bekleed..?

Hoe wat waar...  ;-)
Watvoor borden, schalen gebruiken jullie en waar bekleden jullie die dan mee..

Hoop dat iemand mij kan helpen. Tot nu toe doe ik het namelijk met mijn eigen grote borden van mijn eigen servies (omdat ik nog voor niemand anders dan voor familie taarten heb gemaakt)... maar dat is niet optimaal als ik eens voor iemand een mooie taart cadeau wil geven.

gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

2

Re: borden..?

stuk carton of mdf pakpapier er om heen en plakplastic (boeklon)
zo doe ik het altijd

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Ooh slim.... karton zal het niet houden, maar dan moet het mannetje ook maar iets voor mijn hobby doen hahahahaa... die mag mdf op maat gaan maken ;-)

Andere suggesties zijn ook welkom hoor...
Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

4

MDF bij de gamma halen :lol:
Dan zorgen dat je een gamma pas hebt en dan wordt het gratis gezaagd... :)

Plankjes van 29x29 laten zagen!
Dan kunnen er meen ik 40 uit 1 plaat van 10 euro

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Praxis zaagt ook gratis.

Groetjes, Elly

6

yep ik haal ze ook altijd bij de karwei..zagen ze ook gratis..
Ik neem verschilldende maatjes

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

7

Ik ook bij de Praxis en ze worden ook gratis gezaagd nu nog uitvinden waar je ronde borden kan vinden en dan ben ik mega blij :think:

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

8

Laatst bij de action ronde onder borden gekocht voor 2 of 3 euro ofzo. Taart van 28 cm past er ruim op.
http://rens.klein-grut.nl/index.php/mij … -20/265/31
Deze taart van 28 cm staat op zo'n bord. Misschien kan je hier iets mee.

9 Laatst bewerkt door heleen (14-08-2009 09:45)

ga ik ook maar eens hout laten zagen :)

10

Slim!! Ik ga ook een Gamma plank kopen!! Waarmee bekleden jullie die? Kadopapier?

Ik haalde bij de Action borden, die waren 1,50 of 2 euro (dat wisselde, heel vreemd!)

Officieel waren het taartenborden en ze gaan uit het assortiment. Ze hadden ze in het
fel blauw
zacht roze
hard oranje
gebroken wit.

(meteen ff mijn mooiste taarten spammen. :D )

Maar ze gaan wel uit het assortiment! Filiaal Waalwijk had alleen nog (verschoten) roze borden. Dus mogelijk hebben ze ze al niet meer.

Groetjes,
Pauline.

11

Ik haal ze bij de praxis daar worden ze gratis op maat gezaagd,bij gamma alleen als je een pas hebt.
Ik bekleed ze met cadeaupapier en daarna nog cellofaan eromheen en klaar is je plankje :D

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

12

Jaaa, dit vroeg ik me ook al zolang af eigenlijk!

*gaat ruimte maken in de schuur om al die plankjes op te bergen en daarna naar de praxis*

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

13

Is gewoon MDF 4 mm dikte (heb je nl oooook nog verschil in)

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

14

Mijn vader laten zagen:-D hij is timmerman en gooit "restjes" onder de zaagmachine, kost me helemaal niets:-D

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

15

Bij de Action hebben ze van dat doorzichtige bloemenfolie, dat doe ik over het pakpapier heen.

16

Ik ook bij de praxis laten maken. Ik pak cadeaupapier of kaftpapier en dan doorzichtige plakfolie erover heen.

Groetjes Nathalie

17

Misschien nog een tip:
Je kunt ronde borden voor een prikje bij de Kringloop kopen; als je dan een taart weggeeft, is het niet erg als het bord niet meer terugkomt!