Bedankt voor de complimenten.
@ MirKool Ik heb heel veel leuke amerikaanse sites in de gaten gehouden en zo veel inspiratie opgedaan. Al een maand van tevoren een digi uitnodiging verstuurd en 2 weken van tevoren een mooi kaartje.
Aangezien ik gek op roze ben was de kleur snel bepaald en ben ik begonnen met een lijst van versieringen die ik in die kleur zou kunnen doen, veel had al en de rest erbij gekocht. Versieringen waren bossen rozen, kaarsen, servetten, slinger bloemen, vlaggetjeslijn, tissuebloemen (ala martha stewart) en roze snoepjes.
Ik had witte lakens van de action gekocht als tafelkleed (me ontzettend in moeten houden om niet daar 2 glazen bokalen op voet met deksel te kopen om snoep in te doen), zelf een cakestandaard en etagere gemaakt, maandenlang elke week naar de kringloop voor leuke theepotten en theekopjes, recepten bij elkaar gezocht die me lekker leken om te maken.
Een ochtendje versieren met wat hulp en een dag bakken in de keuken en je bent klaar. hihi dat klinkt makkelijk maar ik heb er wel wat voorbereiding aan gehad maar dan ging het toch lekker soepel de laatste 2 dagen omdat ik alles goed had uitgeschreven echt een draaiboek gemaakt.
Nu gaan de kopjes, potten en versieringen in een mooie bak voor een volgende high tea.