Onderwerp: Forever Friends voor het goede doel
Een dame van de charity organisation die met onze school verbonden is kwam vragen of alle leerkrachten een taart/cake wilden bakken om geld in te zamelen voor een aantal families met kinderen met kanker. Natuurlijk! Maar... het was de bedoeling dat deze cakes dus verkocht zouden worden, dus ik heb wel even kortgesloten met haar of ze er dan een behoorlijk bedrag voor kon vragen: als ze ze maar voor een tientje weg kan doen kan ik ook beter een kruimelvlaai doen, toch? 
Maar het 'event' blijkt bij een zeer welgestelde dame thuis plaats te vinden, dus ze kon er gemakkelijk een flink bedrag voor vragen. Nou, dat liet ik me toch geen twee keer zeggen! De beertjes van DB stonden al lang op m'n verlanglijstje ( al zag ik die bank niet zo zitten
), ik wilde graag eens met m'n pearl spray aan de haal, en ik heb ook ge-experimenteerd met de befaamde dubbele laagjes, maar daar ben ik eerlijk gezegd nog geen fan van
Ik geloof toch dat het geheim van een strakke taart zit in het r*te-strak afsmeren, goed koelen voor het bekleden en niet TE dun uitrollen 
Daar is ie dan!

Gevuld met vanille creme en zwarte kersenjam
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

In het boek zitten ergens op, en zit er nog een extra stompje "binnen"-been aan, maar omdat ze bij mij -bij gebrek aan tijd, ik had ze eigenlijk op eem kussentje willen laten zitten - direct op de taart gingen, heb ik maar gedaan alsof die onder de bos bloemen verstopt zitten