Re: Bruidstaart voor chocoholics.
wow, wat mooi en die bloemen, geweldig.
En Annette, graag de tip hoe je een achtergrond kunt wijzigen, ziet er namelijk helemaal top uit.
Lucy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor chocoholics.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wow, wat mooi en die bloemen, geweldig.
En Annette, graag de tip hoe je een achtergrond kunt wijzigen, ziet er namelijk helemaal top uit.
wat een prachtige taart!! die bloemen zijn schitterend!!
Heel mooi, zo strak, rustig, dubbel randje met grote bloem!
Wat een mooierd! Hele prachtige bloemen!
echt heeel mooi...en wat lief van anette.... maar nu wil ik wel eens weten hoe doe je dat????? Ik ben ook zo'n prutser fotograaf
heel erg mooi :-)
ohh wat is hij fraai Heel er mooi!!!
Wellicht dat je toch eens een tripje naar Almere kunt wagen om eens bij Simone langs te gaan voor een workshop taartjes fotograveren.
Het is een leuk dagje uit en je leert zoveel, je taarten komen echt tot hun recht daarna
ooooh mooi! En lijkt me lekkerrrrrrrrrrrr!!
Anette, wat lief van je! Ziet er super uit zo!
Ga hem morgen meteen kopieren, zit nu stiekem op mijn werk. Even taartjes checken...
Heel sjiek vind ik 'm! En met die achtergrond van Annette komt hij helemaal mooi uit. Toch eens kijken of ik zoiets ook voor elkaar kan krijgen.
Erg mooi en strak met die kleuren!
Wow, ik vind hem echt te gek!!!
Onwijs mooi!
Mooie strakke taart!
Wow wat een prachtige taart!
Geweldig strakke taart, hoor! Erg mooi!!! En zo'n fotobewerkingscursus lijkt mij ook wel wat.
PRACHTIG. VERY STYLISH. Zijn die bloemen gemaakt met de 5-uitsteker waar ook rozen mee gemaakt worden? ze zijn zo prachtig
wauw mooi hoor!
@ MOnique53 Ja, gemaakt met de 90 cm, 75 cm en die kleinste. Die vindt ik zelf ook zo mooi en veelzijdig.
mooooooi, mag je trots op zijn hoor !
Prachtig! Ik vind vooral de bloemen erg mooi. Heb zelf ook Belgian paste liggen... moet ik toch maar eens van gaan snoepen
Wauw...een prachtige taart....heel stijlvol.....
Een prachtige strakke taart! Super!!!
Ik vind um ook errug mooi hoor!!! 1tje om trots op te zijn
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor chocoholics.