1 Laatst bewerkt door sweetnfresh (21-09-2009 09:26)

Onderwerp: 3 bloemen naar voorbeeld op jurk

Een bruidstaart voor 50 personen gevuld met lemon curd creme en monta kwarktaart citroen, getrempeerd met limoncello..en bekleed met roomwit fondant.
De bloemen waren gemaakt naar voorbeeld van de bloemen op de jurk van de bruid. Heet moest een strakke taart worden zonder  extra details. ( in het echt is hij strakker, door het licht zie je bobbels.)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AK7WAQGG-D.jpg

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

2

Re: 3 bloemen naar voorbeeld op jurk

Wat een supergave taart!!! Echt te gek vind ik 'm :)

Mijn website: Presentaart

Heel mooi,

Ik hou wel van supperstrakke taarten, mooie bloemen!

gr.
Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

4

Heel mooi!

Heb laatst bijna dezelfde mogen maken. Alleen met 3 donkere bloemen en een donker bandje!

5

Simpel maar super mooi, prachtige bloemen.

6

Ook voor jouw taart geldt weer 'less is more', werkelijk schitterend! Alleen dat lint en die bloemen, meer heeft hij echt niet nodig, toch?!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

7

eenvoudig,maar mooi

8

Love it! Als ik ooit een keer....zucht...maar een hele mooie taart! Less is more zullen we maar zeggen.

9

Heel erg mooi !!!

Groetjes, Conny

10

mooie bruidstaart !

11

wauw, prachtig! Echt te gek!

12

Mooie taart hoor, ik hou van OF uitbundig OF superstrak!!

Klein vraagje, optisch bedrog of is de onderste taart lager dan de andere 2 lagen? Voor het mooie maakt het niet uit hoor, maar het viel me op op de foto.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

13

Heel mooie taart, prachtige bloemen!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

14

Bien schreef:

Mooie taart hoor, ik hou van OF uitbundig OF superstrak!!

Klein vraagje, optisch bedrog of is de onderste taart lager dan de andere 2 lagen? Voor het mooie maakt het niet uit hoor, maar het viel me op op de foto.

Ja ik moet je gelijk geven,  Het is en een beetje optisch bedrog en...De onderste laag is wel iets lager dan de bovenste twee..ik had voor de bovenste lagen gewoon 2 kapsels gebakken , en die mooi gesneden, dus de lagen waren heel hoog, ( dat vind ik nml. heel mooi) De onderste was al  redelijk hoog, maar ik zie het op de foto nu ook. Tegen die ander twee kon het niet op..( in het echt viel het eigenlijk niet op..)

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem