Onderwerp: Waar eigenlijk een schelpentopper moest komen...
is toch iets anders geworden. Het bruidspaar had ook al aan gegeven dat niet erg te vinden. Ze wilden wel graag hun huisdieren op de taart verwerkt hebben als dat mogelijk was, hoefde niet helemaal te lijken, al was het een cartoon idee, als ze er maar bij stonden. Nouuu dat was ook nog een leuke toer. Het boetseren van vogels is dus echt niet m'n sterkste kant, na een aantal keren proberen was ik in staat om deze "valkparkieten" vliegen te leren. De hond is best aardig gelukt, en overal ben ik er toch wel tevreden mee. Omdat de schelpentopper, met ringen niet lukte heb ik nu een leeg voer/drink bakje gemaakt.. waar de parkieten graag een graantje willen mee pikken van de mooie dag, en waar de hond op de ringen let..
Verder wilden ze graag een bruidspaar aan de zijkant van de taart waarbij alleen de handen en voeten uit het water kwamen en het hoofd boven het water, schelpen op de taart, en natuurlijk ringen, initialen en de datum
De moeder van de bruidegom kwam de taart afhalen, en vond de taart erg leuk geworden. Van het bruidspaar heb ik nog niets vernomen, maar die zouden gelijk lekker een vakantie aan hun huwelijk vastplakken.. dus dat komt nog wel
Gevuld met: bbr met crispy choco en frambozenmousse.