Re: Ook mijn eerste bruidstaart! Groen/wit met bruidspaartje naar kaartje
oh wat knap gedaan, van plaatje naar 3d! superlief het bruidspaartje, en loeistrak hoor die taart! chapeau!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ook mijn eerste bruidstaart! Groen/wit met bruidspaartje naar kaartje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
oh wat knap gedaan, van plaatje naar 3d! superlief het bruidspaartje, en loeistrak hoor die taart! chapeau!
RETESTRAK leuk!
Prachtige taart en je bruidspaar is precies als op het kaartje.
Hij is zeker *retestrak*, heel mooi!!!
Leuk gedaan!! een schatje!
Ooooooooh wat is die mooi zeg!!!
Erg goed gelukt!!!!!
Bruidspaartje is perfect,ene dat strik je mis ik ook niet hoor!!!!
Wat een mooie kleurencombinatie zeg! Helemaal goed, en dat bruidspaartje is zooooo lief!
Moet wel erg lachen om dat retestrak.... klein probleempje is dat ik dat nu ook vast tijdens mijn bruidstaart(je) in mijn hoofd ga hebben deze week.....
Wat een lief bruidspaar!! Mooie taart ook hoor!!!
Erg leuk, vooral het bruidspaartje.
Hahaha.... nou een retestrak taartje is het geworden hoor! Wat een ontzettende lieve topper is het trouwens! Echt een geweldig leuke bruidstaart, wel feestelijk toch speels en heeeel erg persoonlijk!
Wat een mooie,ik vindt de kleurencombi erg mooi en je paartje is schattig!
OOOOOh die is gaaf!!! Vooral de kleur. Maarja .....heb dan ook een lime verslaving hahaha
Ja, en hij is, behalve origineel en schattig, vooral r*testrak!!!
r*testrak!!!
For the record, I blame Tirza for this... ( = aangepaste quote uit Ice Age 3 )
Heel fris gekleurd!
Heb je nou ook tappits om Griekse letters te maken? Grappig om te zien hoe ook dat in fonts kan ( heb ooit Grieks gehad op school) heb de l toch anders geleerd...
Heb je nou ook tappits om Griekse letters te maken? Grappig om te zien hoe ook dat in fonts kan ( heb ooit Grieks gehad op school) heb de l toch anders geleerd...
Was dat maar waar, van die tappits!! Gelukkig gebruiken de meeste mensen hun naam ook in Latijnse karakters. dus tot nu toe ben ik daarmee weggekomen
En inderdaad zijn er heel veel verschillende vormen van de letters: als je eens een handgeschreven aaneengesloten schrift zou zien herken er helemaal niks meer van!
heeeeeel leuk , heb je goed gedaan
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ook mijn eerste bruidstaart! Groen/wit met bruidspaartje naar kaartje