1

Onderwerp: thomas taart maken

hey hallo ik wil van de week een proeftaart gaan maken van thomas en de echte moet dan in ocktober gemaakt worden maar nu heb ik een paar vraagjes over een tuterol ( hoe je dat ook schrijft hahah)

ik heb deze laten vertalen in het nederlands omdat mijn engels heel slecht is maar nu staat er het volgende:

mijn gekleurde glimmertjes.  Ik gebruik altijd een zak, want het geeft me een  Na het invullen van een ruimte, plaats ik mijn spatel onder warm water, schudden, vervolgens glad over de achtergrondmuziek

zoals ik het goed begrijp moet ik iets hebben om de cake mee te verven en volgens mij moet dat dan zijn: Sugarflair Edible Lustre 2gr, GLACIER BLUE
uit de webshop te zien.
maar daar staat bij dat het alleen op  fondant en op marsepijn kan en hun doen het rechtstreek op de taart met een cr

Re: thomas taart maken

Misschien kun je een link toevoegen van het betreffende stukje, want eerlijk gezegd snap ik er helemaal niets van, maar dat kan ook best aan mij liggen.

If live gives you lemons, make lemonade!

3

ik snap er ook niet veel van, sorry! het enige wat ik kan bedenken om fondant vast te plakken wat zwaar is, is met icing, dan blijft het zeker zitten.
Maar glitters zo op de taart.... denk niet dat het erg mooi is...

groetjes,
Marije

4

Het eerste deel snap ik niks van, en jouw vraag eronder ook niet.
Marsepein en fondant kun je gewoon beschilderen. Amerikaanse taarten zijn vaak van botercreme als buitenlaag, maar als je je marsepein gewoon kleurt is dat kleuren voor jou toch niet van toepassing?

leidingengel is volgens mij gewoon piping gel (leiding=pipe)
Eetbare verf bedoelen ze denk ik kleurstof mee

Je kunt ook nog klikken om het alternatief te laten vertalen, maar misschien kun je het engelse stukje hier neerzetten, dan vertaal ik het wel voor je.