1

Onderwerp: Ok, ik doen ook mee..

Hallo daar,

Iik ben ook verslaafd..
Ik heb meestal net genoeg tijd om mijn taarten op de forum te zetten, maar ik zou graag meer actief op de forum willen zijn, vandaar ook dat ik mij nu officieel voorstel.

Ik kom zelf uit Zuid-Africa en ik ben opgegroeid (vandaar soms wat taal fouten..) met een vader die altijd hele bijzondere taarten voor ons bakte. Dat is ook precies wat ik hier miste voor mijn eigen kinderen. Klopt het dat

Bedankt voor alle inspiratie,
Groetjes, Jennifer

2

Re: Ok, ik doen ook mee..

Nou ik denk dat je gewoon wat pech had met die bloem.

Bij ons kan ik altijd bij de buren terecht voor eieren/melk/bloem/suiker, en dat is ook al een aantal keren nodig geweest.

Maar i.d.d. de taarten die je op het forum ziet zijn nog steeds zwaar in de minderheid in vergelijking met overige soorten taarten. De meesten komen met het zelf bakken niet veel verder dan een appeltaart. Maar daar is (gelukkig) wel heel snel verandering in aan het komen!!!!

Oh vergeet ik het bijna......welkom op dit hele leuke forum natuurlijk!

Groetjes,
Annette

Groetjes v. Annette.

3

Ok! Dus het ligt aan mijn buren, haha..

Bedankt voor alle inspiratie,
Groetjes, Jennifer

Hallo welkom op dit leuke en gezellige forum! Nou, ik vind het eigenlijk ook wel raar dat niemand bloem in huis had hoor, ik heb altijd minstens een kilo staan. Wat ontzettend leuk dat je vader vroeger van die bijzondere taarten bakte! Ik maak dit soort taarten pas sinds een jaar of 2 met hele grote tussenpozen van een half jaar of meer dat ik helemaal niks deed. En idd, wij Hollanders zijn toch meer van de appeltaart en kwarktaart, ken bijna niemand in mijn directe omgeving die dit soort taarten maakt. Gelukkig is het forum er, ik zou echt niet zonder meer kunnen!

Groetjes,
Josien