Re: Ook mijn eerste bruidstaart! Groen/wit met bruidspaartje naar kaartje
Ik vind hem helemaal super geweldig gefeliciteerd met je eerste bruidstaart missie...dat er maar vele mogen volgen....
toppie
enne retestrak is tie hoor....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ook mijn eerste bruidstaart! Groen/wit met bruidspaartje naar kaartje
Ik vind hem helemaal super geweldig gefeliciteerd met je eerste bruidstaart missie...dat er maar vele mogen volgen....
toppie
enne retestrak is tie hoor....
gaaf hoor ik vind het paartje echt goed gelukt.
nou, retestrak is ie.
Hij is echt heel leuk, zo persoonlijk met het kaartje.
in 1 woord: retestrak!
het bruidspaartje vind ik ook heel erg leuk (ook zonder strikje)
wat een spanning he zo'n bruidstaart. Maar je mag heel trots zijn op het resultaat!
H
Owhh Adrienne! Jouw creatie is zo als altijd weer helemaal super!!
mooie taart meis! leuk he, de eer om een bruidstaart te maken!!!
Vind hem super, vooral de topper! zo schattig
Ik vind hem geweldig! Wat een schattig en goed geboetseerd paartje, en ik vind dat boogje eromheen juist heel erg leuk!
En de taart zijn h
Ik vind het een erg leuke taart. En van dat strikje, dat valt helemaal niet op.
Leeeuuuk! Dat heb je prachtig gemaakt. Ik begrijp je teleurstelling wel tav het boogje... maar zo is het ook mooi! Ik vind dat je 100% geslaagd bent. Ik denk dat het bruidspaar tevreden was.....?
wauw!
Deze is heel mooi, stijlvol zeg. Mooi paartje lijkt sprekend op het paar van de kaart.
Jammer dat de boog mislukt is maar hij is super:thumb:
heel leuk en mooi
Heel mooi!!
Oh, hij is echt superschattig! En dat strikje mis je niet hoor!
Heel mooi en prachtig gedaan,het groen staat ook heel erg mooi,het paartje is super!!
Erg mooi geworden! Hier mag je met recht trots op zijn hoor! Van je trubbels is niets te zien!
Waar zijn je foto's gebleven??
Jammer, de foto's zijn verdwenen !
Oooh, sorry!! Ik zit net in mijnalbums een nieuwe categorie te maken voor stapeltaarten, en nu moet ik natuurlijk een nieuw linkje maken
Ik doe het meteen!
** Is het nu weer te zien? ( Bij was het nl. wel nog steeds te zien, ook gek )
Oooh, sorry!! Ik zit net in mijnalbums een nieuwe categorie te maken voor stapeltaarten, en nu moet ik natuurlijk een nieuw linkje maken
Ik doe het meteen!
** Is het nu weer te zien? ( Bij was het nl. wel nog steeds te zien, ook gek
)
Yep, ze doen het weer.
Leuke taarten en die willen we natuurlijk zien!!
prachtige taart!!
Wat een schat van een taart en ik vind het bruidspaar echt een plaatje
Heel mooi gedaan
Prachtig stelletje op een mooie taart!! Heel leuk!!
Hartstike leuk! Mooie kleuren, heel goed bruidspaartje, en dat boogje heb je goed opgelost zo
wow. supermooi!! strikdasje? Waar dan? Valt mij niet op hoor, ik ben al zo onder de indruk over het perfecte namaken van het bruidspaartje......
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ook mijn eerste bruidstaart! Groen/wit met bruidspaartje naar kaartje