Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
- Van: Enschede
Onderwerp: Welke taartdoos 20CC??
Voor vrijdag heb ik een opdracht staan met 20CC.
Nu ben ik aan het denken hoe ik ze mee zal geven.
Ik heb op het moment alleen taartdozen met formaat 25x25x8.
En daar passen er geen 20 in.
En om nu 2 dozen te gebruiken lijkt me ook niet makkelijk.
Lijkt mij dat alles dan gaat schuiven.
www.bakedbytam.tkEn voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!
2 Reactie door naomitje 11-11-2008 10:45 Laatst bewerkt door naomitje (11-11-2008 10:46)
- Van: helmond
Re: Welke taartdoos 20CC??
bij 30x30x8 gaan er 25 stuks in
voor het schuiven kan je een puntje icing onder je cakje doen en dat op de bodum zetten dan blijven ze staan en schuiven ze niet heen en weer
- Van: de Bilt
je kunt ook punaises door de bodem prikken en dan de cc erop prikken....
lekker duurt het langst!
- Van: Elsloo (Limburg)
Een anti-slipmatje er onder leggen (vind ik hygi
- Van: Hechel-Eksel (B)
naomitje schreef:bij 30x30x8 gaan er 25 stuks in
voor het schuiven kan je een puntje icing onder je cakje doen en dat op de bodum zetten dan blijven ze staan en schuiven ze niet heen en weer
Ik heb op jouw aanraden een hele voorraad 30x30-dozen gekocht... passen er maar 16 in (en nog 2 die er dan half tussen staan)!
Zou dat komen doordat ik de cc's (standaard papiertjes) in een muffinvorm (dr Oetker, die rode met 6 vormpjes zegmaar) gebakken heb en dat ze dus wat groter zijn uitgevallen aan de bovenkant?
Baal wel want ik heb nu een zwikje dozen waar ik niet vaak iets mee zal doen en ik heb g
Ik voel me een beetje kiezel...
6 Reactie door maris1979 19-09-2009 16:29 Laatst bewerkt door maris1979 (19-09-2009 16:30)
- Van: omg. utrecht
g11ling schreef:naomitje schreef:bij 30x30x8 gaan er 25 stuks in
Ik heb op jouw aanraden een hele voorraad 30x30-dozen gekocht... passen er maar 16 in (en nog 2 die er dan half tussen staan)!
Zou dat komen doordat ik de cc's (standaard papiertjes) in een muffinvorm (dr Oetker, die rode met 6 vormpjes zegmaar) gebakken heb en dat ze dus wat groter zijn uitgevallen aan de bovenkant?
Baal wel want ik heb nu een zwikje dozen waar ik niet vaak iets mee zal doen en ik heb g
Nieuwsgierig? Kijk op
http://rissie.haaralbums.nl/Life is like a rollercoaster, so slow down!
- Van: Vleuten (Vleuterweide)
ook al zijn de cupcakes voor iemand anders, deze vraag past beter in de rubriek taartdecoratie algemeen
- Van: enschede
hee tam, die kartonnen waar die eenpersoons toetjes in staan zijn volgens mij perfect hiervoor!
mijn taartjes kun je bekijken op:
https://www.facebook.com/sjakkiestaartenIk ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)
sjakkie40 schreef:hee tam, die kartonnen waar die eenpersoons toetjes in staan zijn volgens mij perfect hiervoor!
Euuhh welke bedoel je??
www.bakedbytam.tkEn voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!
g11ling schreef:naomitje schreef:bij 30x30x8 gaan er 25 stuks in
- Van: enschede
Mamav2Boys schreef:sjakkie40 schreef:hee tam, die kartonnen waar die eenpersoons toetjes in staan zijn volgens mij perfect hiervoor!
Euuhh welke bedoel je??
die goedkope chocolade en vanilletoetjes met een toef slagroom. ze verkopen ze ook bij de aldi. eenpersoons bekers, en dan staan er zo'n 20 of 25 in een karton.
mijn taartjes kun je bekijken op:
https://www.facebook.com/sjakkiestaartenIk ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)
Berichten [ 11 ]
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren