Onderwerp: Mijn theedooscupcakes..
Voor mijn schoonmoeder, en mijn tante een klein kadootje gemaakt..en ik vond het theedoos idee zo leuk..vandaar

hopelijk zijn mijn fotos niet te groot..>!!
www.taartenvansandra.webs.com
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn theedooscupcakes..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn schoonmoeder, en mijn tante een klein kadootje gemaakt..en ik vond het theedoos idee zo leuk..vandaar

hopelijk zijn mijn fotos niet te groot..>!!
Dat zijn leuke kadootjes!
Ik heb wel een tip... Als je de marsepein voor je roosjes wat dunner rolt, lijken ze echter.
*)
Oh, da's ook een idee, gewoon de tussenschotjes eruitslopen. Dan passen mijn cc's misschien net wel...
Leuk Sandra, waren dit de doosjes van de Action?
Dat zijn leuke kadootjes!
Ik heb wel een tip... Als je de marsepein voor je roosjes wat dunner rolt, lijken ze echter.
*)
Ja i know..het lukte gewoon echt niet ik heb fondant gebruikt, en deze niet lekker werken...volgende keer pak ik mijn andere weer :-(
dit zijn doosjes van de xenos, action had ze hierniet
Leuk hoor! Vind die doosjes ontzettend schattig 
Van mij ook een tip (misschien wist je het al, lees er dan maar over heen
) : Als je met een longdrinkglas rondjes uitsteekt, passen die vaak precies mooi over je cupcakes heen!
thanks, voor de tip..ik heb ook behoorlijk moeten zoeken naar een goede maat, maar wij hebben geen normale longdrinkglazen! haha toch maar kopen 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn theedooscupcakes..