Onderwerp: tweede Taart: troetelbeertje
Hier mijn tweede taart! Eerste keer met fondante, wel veel lastiger om straks te krijgen met fondante zeg! Iemand tips daarvoor?
Bedankt voor het kijken!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » tweede Taart: troetelbeertje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier mijn tweede taart! Eerste keer met fondante, wel veel lastiger om straks te krijgen met fondante zeg! Iemand tips daarvoor?
Bedankt voor het kijken!

Nou ik vind m anders best wel strak hoor!! die bobbeltjes? gewoon goed 'smootheren' dan poets je die ook nog weg... nou dan heb je een geweldig strakke taart dacht ik zo!!! En lieve troetel!
mooi hoor. die plu is fantastisch!
Super lieve taart.
Ik vind fondant veel gemakkelijker en fijner om mee te werken en ook makkelijker om strak te krijgen.
Ik begrijp eigenlijk niet goed hoe het komt dat iedereen daar zo zit op te sakkeren. Ik vind het gewoon zalig om te gebruiken. Ik gebruik wel altijd de fondant van het merk Callebaut - uit de emmers.
Nou ik vind m anders best wel strak hoor!! die bobbeltjes? gewoon goed 'smootheren' dan poets je die ook nog weg... nou dan heb je een geweldig strakke taart dacht ik zo!!! En lieve troetel!
Hahahaha, smootheren, weer een nieuw werkwoord erbij geleerd.
Ik vind de taart super. Je tweede taart? En dan al zo puzzelen? echt super gedaan hoor!
Leuk gepuzzeld!
Prachtig plu, die is al heel strak gemaakt.
En gladder lukt mischien door meer creme eronder/ dikkere laag fondant/ goed gladstrijken (smootheren). En oefening baart kunst uiteraard.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » tweede Taart: troetelbeertje