1

Onderwerp: Even voorstellen

Hoi

Ik ben Saskia 24jaar. Kom uit Dordrecht en woon samen met mijn vriend waar ik al 11 jaar een relatie mee heb en met ons zoontje Thom van 11 maanden. Heb taarten bakken en als er om heen altijd erg leuk gevonden. Ben hier terecht gekomen omdat ik wat leuks zocht voor een taart voor mijn zoontje z

2

Re: Even voorstellen

Hoi Sas, welkom!

Niks te mooi om op te eten, is hartstikke handig. Gewoon foto's maken en dan heb je een mooie herinnering. Stel je voor dat je ze van klei zou maken, binnen de kortste keren puilt je huis helemaal uit :S ;) :+

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Re: Even voorstellen

ja, Sas, zo begint het. Je wilt een leuk taartje voor je kind en voor je het weet spendeer je niet alleen uren aan taarten bakken en decoreren, maar ook op dit forum. Get out while you can, neehoor geintje. Dit is echt een enorm leuk en druk bezocht forum en alles wat je wilt weten is hier te vinden of te vragen. Iedereen is onwijs hulpvaardig en voor je het weet, geef je zelf ook weer tips aan 'beginners'! Nu is het wachten nog op je eerste taart in de parade, zet 'em op!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek