Re: Niet zoals ik wilde, helemaal verpest :S
Ik vind om te beginnen dat je duifjes zelf heel mooi zijn! Zo goed ben ik nog lang niet met de pwc.
en verder vind ik die met de glitter het mooiste
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Niet zoals ik wilde, helemaal verpest :S
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind om te beginnen dat je duifjes zelf heel mooi zijn! Zo goed ben ik nog lang niet met de pwc.
en verder vind ik die met de glitter het mooiste
Ik ben dol op duiven en ik vind ze prachtig. Zo'n PWC wil ik ook wel...
Nou, zeg, niet zo zelf-kritisch. Inmiddels heb je zoveel positieve reacties ontvangen, daar moet je je toch beter van gaan voelen, toch? Ik vind ze ook hartstikke mooi hoor, wat is daar nou mis mee. Geen storm op komst!
Dank jullie wel allemaal! Ja ik ben gewoon een zeur af en toe. Dan heb ik wat in me hoofd en dat wordt het toch anders dan ik wilde. Ik ga dus maar snel een lichtere sugarflair-glitter kopen en dan ga ik ze misschien nog wel een keertje maken.
Nou ik heb ze vanmiddag bij mijn moeder gebracht en ze vond ze prachtig
! Ze bleef het zeggen! En me vader vond ze ook helemaal mooi 
Toen kwam mijn tante nog vanmiddag en die vonden ze ook heel leuk!
Nu nog afwachten hoe de mensen ze vinden die ze gaan eten 
Ik vind ze allebei geweldig!
Maar omdat Tarot toch een beetje een aparte hobby is, zou ik ook voor de aparte cc's gaan, de bovenste!
*)
Ik heb ze zelf ook even geproefd (er was er nog 1 over
) en ik vond hem ook erg lekker! Had ook de duif opgegeten en je proeft niks van de gumpaste!
Weten we dat ook weer haha
Ik vind de onderste het mooist, de gemarmerde, de duifjes springen er zo meer uit.
Ik vind ze heel erg mooi!
Verwachtte echte mislukkingen aan de titel te zien... maar dat zijn ze absoluut niet hoor!!
hihi je hoopte ff te kunnen lachen
hahaha
Nou ik was nogal chago omdat de kleur blauw van de glitters voor de wolkjes veel ste donker uitpakte dan dat ik gewilt had... Maar toch nog veel leuke reacties gehad op de cakejes 
Ik vind beide achtergrondjes mooi en ook een leuke duif uitsteker, waar heb je die vandaan?
Allemaal prachtig, maar de gemarmerde vind ik mooier, vooral doordat het blauw helderder is, dan steken de duifjes mooier af !
Vind ik ook. 
Het is een patchwork cutter en ik heb hem van ellens cake creation.
Geweldig mooi!!! Ik herken dat wel. Zelf vind ik mijn creaties ook verre van perfect, terwijl anderen juist schreeuwen hoe geweldig ze het wel niet vinden!
Ik vind persoonlijk de bovenste de mooiste, beetje subtieler, beetje dromerig, vind ik meer bij Tarot passen ook... Maarja, dat is mijn mening.
Ik vind ze echt prachtig...
ik vind ze allbei geweldig mooi toppie gemaakt en niet meer twijfelen hoor
en een tip be kijk het altijd met dag licht dan is vaak een stuk mooier
Thnx 
Ik zit trouwens net jouw slagroom taarten bekijken COOL!!! Kun jij mij dat ook leren
:D:D hihi
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Niet zoals ik wilde, helemaal verpest :S