1 Laatst bewerkt door evelien1001 (18-09-2009 14:02)

Onderwerp: Simpele bruidstaart

Kreeg vandaag de vraag of ik voor zaterdag (morgen :S) nog eventjes een bruidstaart kan maken, maak er maar iets van.. hmm ok nou even snel deze tussendoor gemaakt dan. Congratulations lijkt een word dat nooit eindigd als je het uit de $%$ tappits probeerd te krijgen maar ja dat is het enige wat ze WEL op de taart wouden hebben :S

http://img199.imageshack.us/img199/46/sv301818.jpg

hmm bedenk me net dat STE waarschijnlijk geen vrouwenaam is :think: had ik de taart misschien iets mannelijker moeten maken :lol:

2

Re: Simpele bruidstaart

Dat heb je knap gedaan, zo in 1 dag!
Heel erg mooi  :thumb:

pluk de dag!

3

Mooi!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

4

Super mooi taart helemaal voor even tussendoor.
En ach rood is de kleur van de liefde dan maakt het niet uit of je man of vrouw bent

5

Ste, je weet het niet, misschien een bijnaam. Maar je hebt in ieder geval geen roze of lila ofzo gebruikt. Hij kan voor alle soorten paren, mooi en snel hoor!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

6

Mooi gedaan hoor, en knap in zo'n korte tijd! En luister, als het twee mannen zijn die gaan trouwen, dan hadden ze roze vast ook nog mooi gevonden, anders zouden ze ook niets om trouwen geven!

groetje Nathasja

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

7

hahahaha, sorry, vind het wel grappig dat het zo'n last-minute opdracht is dat je niet weet of het voor 2 mannen is of voor een man en een vrouw ;) maar eh.. jeetje, dat je dit even uit je mouw schudt, prachtig zeg ! al kan ik me je frustratie bij het lange woord heeeeeeeeeeeeelemaal voorstellen :D

Groetjes, Conny

8

Ziet er mooi uit en ik heb ook steeds ruzie met die rot letters!